HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Visst är det underbart!!! Eller??????
Goto page 1, 2, 3  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Mon Feb 17, 2003 21:56 pm    Post subject: Visst är det underbart!!! Eller?????? Reply with quote

En kille kom i på sm:s kanal och skrev följande...

Quote:
[21:14] <doid^^> ja ksulle vilja be om ursäkt för att ja skrev cpcpcpcp på maffia 5 nyss absolut inte meningen men v'fick damp


Jag blev något irriterad över att han när han bad om ursäkt använde ordet DAMP som någon slags ursäkt....

Naturligtvis så kunde jag inte hålla käft så jag påpekade detta...
En liten stund senare hade han skrivit i forumet samma sak, och jag påpekade detta en gång till.....(den topicen ligger nu i Hall Of Fame)

Följande händer:

[21:28] Session Ident: doid^^ (doid@62.80.193.122)
[21:28] <doid^^> quest tror du att du e värsta killen ?
[21:28] <Schwopp|Quest> .....
[21:28] <doid^^> säkert en 12 åring som tror att du e något stort?
[21:28] <Schwopp|Quest> troligen om du inte vet vad ett handikapp är..
[21:29] <doid^^> jo ja vet vad handikapp är vet d det ?
[21:29] <doid^^> för det första skrev ja till admins och då ska du inte bry dej ett skit
[21:29] <doid^^> om ja vil ha din åskikt ber ja om den
[21:29] <Schwopp|Quest> fint...
[21:30] <Schwopp|Quest> bar...varför privvar du mig då??
[21:30] <Schwopp|Quest> bra even
[21:30] <doid^^> för att du lägger dej i nåt som du inte borde
[21:31] <Schwopp|Quest> jaha du säger det..
[21:31] <Schwopp|Quest> För din info...
[21:32] <Schwopp|Quest> Jag vet vad CP är...jag vet av erfarenhet vad DAMP är jag vet en jäkla massa om en massa grejer....jag skulle aldrig använda varken DAMP eller CP som ett skällsord!!!!
[21:33] <Schwopp|Quest> din gissning om min ålder var rätt så tafatt....så bespara mig en massa jidder ..
[21:33] <doid^^> ok då ska alla som gör det bli bannade eller då skulle de baar vara du kvsar isåfall
[21:33] <Schwopp|Quest> På maffia så är det en stående regel om det...skyll dig själv om du åker på en ban när du inte följer dom..
[21:34] <Schwopp|Quest> Rätt många på maffia som vet vad och vadf man inte får göra...det atr man reda på när man connectar..
[21:34] <doid^^> omg bara för man gör en engångsföretelse så behöver ,man väl inte bli bannad
[21:34] <doid^^> mest lol
[21:35] <Schwopp|Quest> Inte mitt beslut.
[21:35] <doid^^> ne men de verkar ju nästan så
[21:35] <Schwopp|Quest> tycker du...
[21:35] <doid^^> ja för du säger ju att man ska ha en bann på en sån grej
[21:35] <Schwopp|Quest> näää...jag säger min åsikt och informerar dig om att du använde ett annat handikapp som nån slags uräkt i din ursäkt...
[21:36] <Schwopp|Quest> sen om du åker på ban så är jag då inte ledsen för det..
[21:36] <doid^^> ja använbde de inte för nån ursäkt ja använde det mot en tonåring som whina på mitt beslut i spelet
[21:36] <Schwopp|Quest> jaha....
[21:37] <Schwopp|Quest> Du använde Damp i din ursäkt.....
[21:37] <Schwopp|Quest> Var det så smart??
[21:38] <doid^^> ja vadå det gör väl bara jag och 10000000 milj till cs lirare
[21:38] <Schwopp|Quest> hahah...du fattar inte...har du läst reglerna på maffia??
[21:38] <doid^^> ja känner många som har eller har haft det och dom tar inte illa ipp
[21:38] <doid^^> ne ja har inte läst regler
[21:39] <Schwopp|Quest> gör det då!!!
[21:39] <doid^^> tycker inte man ska ha massa regler när man spelar public förutom mot tk och sådant som förstör spelet
[21:39] <Schwopp|Quest> sitt inte o käfta innan du har torrt på fötterna...
[21:39] <doid^^> omg du har stor koll för att vara så dålig
[21:39] <Schwopp|Quest> Ord som CP (cepe/zepe/sepe osv), damp, mongo, miffo och andra ord som syftar på olika handikap är inte heller tillåtna. Vi sparkar inte på de som ligger här.
[21:40] <Schwopp|Quest> var det nåt mer du ville???
[21:41] <doid^^> ne absolut inte
[21:41] <doid^^> mmm
[21:42] <doid^^> hur vet du att inte ja har damp?
[21:43] <Schwopp|Quest> det vet jag inte...det är ingen ursäkt att använda det som ett skällsord om än du har det...
[21:43] <doid^^> jo tänk om ja fiuck damp
[21:43] <Schwopp|Quest> det kan finnas andra som tar illa vid sig ..
[21:43] <Schwopp|Quest> jaså...du bara fick det just då eller??
[21:43] <doid^^> då måste det väl vara en gädrans bra ursäkt
[21:44] <Schwopp|Quest> jaha...du är rätt speciell du då
[21:44] <doid^^> jå dom brukar säja det
[21:44] <Schwopp|Quest> som kan få det på visa tidpunkter..
[21:44] <Schwopp|Quest> mmm
[21:44] <doid^^> vadå sa ja att ja fick det kl 21:00 eller
[21:45] <Schwopp|Quest> lät så..
[21:46] <Schwopp|Quest> [21:43] <doid^^> jo tänk om ja fiuck damp
[21:46] <Schwopp|Quest> [21:43] <Schwopp|Quest> det kan finnas andra som tar illa vid sig ..
[21:46] <Schwopp|Quest> [21:43] <Schwopp|Quest> jaså...du bara fick det just då eller??
[21:46] <Schwopp|Quest> [21:43] <doid^^> då måste det väl vara en gädrans bra ursäkt
[21:46] <doid^^> v bvill du får fram?
[21:47] <Schwopp|Quest> läs vad du skrev...Tänk om ja fick damp.....vadå fick...det är nåt man föds med..
[21:48] <doid^^> jo men ja kanske fick ett anfall precis
[21:49] <Schwopp|Quest> ja du....du måste ju vara riktigt ett orginal du..


Last edited by [GTI]Quest on Tue Feb 18, 2003 14:24 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]&an_oger



Joined: 09 Nov 2002
Posts: 3404
Location: stömsund/jämtland

PostPosted: Mon Feb 17, 2003 22:40 pm    Post subject: Reply with quote

jo den graben har ju ett handikap men inte är det vare sig en CP skada eller damp.
jag skulle vilja säga att han är socialt handikapad.


får man fråga en sak jag har inte så stor pejl på vad damp riktigt är,
som jag har fatat damp så är det något som man föds med och som påverkar en hela tiden (koncentrations svårigheter) eller är jag helt ute o cycklar ???
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Mon Feb 17, 2003 22:52 pm    Post subject: Reply with quote

Jepp det är väl en rätt så enkel förklaring...men här finns en länk...

http://www.rbu.se/damp/diagnos4.html
Back to top
View user's profile Send private message
& pySen



Joined: 20 Oct 2002
Posts: 561
Location: GBG Hisingen.

PostPosted: Mon Feb 17, 2003 23:04 pm    Post subject: Reply with quote

Omg. Killen: Tänk om jag får damp nu!!!!!!

Om jag inte mins fel så har man damp redan när man är liten och det kommer inte huxflux.


BAN BAN BAN PÅ HONOM
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Static



Joined: 09 Jan 2003
Posts: 108
Location: East Side

PostPosted: Mon Feb 17, 2003 23:05 pm    Post subject: Reply with quote

doid wrote:
[21:38] <doid^^> ja vadå det gör väl bara jag och 10000000 milj till cs lirare


Avskyr den attityden.
"Eftersom alla andra gör det, innebär det ju att jag får?"
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]&an_oger



Joined: 09 Nov 2002
Posts: 3404
Location: stömsund/jämtland

PostPosted: Mon Feb 17, 2003 23:17 pm    Post subject: Reply with quote

hua fy fan vad äklog läsning det där kunde vara en beskriving på mig själv Fy fan vad mycke som stämer direct över på mig själv enda som jag inte har av det där är just att jag inte är överaktiv fan rugit nu mår jag nästan dåligt Sad
Back to top
View user's profile Send private message
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Mon Feb 17, 2003 23:34 pm    Post subject: Reply with quote

som quest säger:
What if han HAR damp? so?? man ska inte använda det i den bemärkelsen ändå.

De enda han gjorde någorlunda rätt var att komma och "be om ursäkt" (även om det inte var en snygg ursäkt).

Oh well. Inget jag orkar hoppa in och bana för iofs. Men han kommer ha ögonen på sig.
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Mon Feb 17, 2003 23:44 pm    Post subject: Reply with quote

[SM]Fren wrote:
Oh well. Inget jag orkar hoppa in och bana för iofs. Men han kommer ha ögonen på sig.


Inte min tanke med denna post...tyckte bara att man kan visa upp hur en del beter sig bara...
Jag personligen blir upprörd/irriterad/förbannad av all den okunskap man visar genom att agera på detta sätt...
Att han dessutom inte ger sig är ju bara ännu ett bevis på ännu mer okunskap och social missanpassning...

Tragiskt.. Sad Sad Sad
Back to top
View user's profile Send private message
Torak|



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 910
Location: Katrineholm

PostPosted: Mon Feb 17, 2003 23:51 pm    Post subject: Reply with quote

mm... ni borde ha som regel at man ska läsa igenom en bok med alal sjukdomar så man vet vad de e.. Rolling Eyes Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
& pySen



Joined: 20 Oct 2002
Posts: 561
Location: GBG Hisingen.

PostPosted: Tue Feb 18, 2003 0:00 am    Post subject: Reply with quote

Vem blir inte upprörd.

Man spelar ju på maffia för att slippa sådana saker. Och maffia handskas med sådana som honom på ett bra sätt.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
hod!



Joined: 29 Jan 2003
Posts: 38
Location: Borås

PostPosted: Tue Feb 18, 2003 1:11 am    Post subject: Reply with quote

ehe
han
e
knepi..
Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
lasermannen



Joined: 18 Feb 2003
Posts: 2

PostPosted: Tue Feb 18, 2003 9:44 am    Post subject: e på doids sida!! Reply with quote

Tycker inte man ska bli så upprörd över att en kille säger något sådant en gång! de e ju fan inget att bråka om. vet inte vad quset har för socialt liv verkar ju bara sitta på detta forumet och snacka massa jäv-a skit. och du har inte en annig om vilket socialt liv. själv vet jag att han spelar a-lagsfotboll i div 2 har flickavän och massa polare. så du ska bara var tyst ditt offer (quest) tycker fren gör helt rätt i denna situationen som inte orkar bry sej! denna saken e så förstorad på grund av quest sokm inte har något annat för sej så han måste whina på alla som gör något bvara för att han inte kans spela själv..
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Tue Feb 18, 2003 10:37 am    Post subject: Re: e på doids sida!! Reply with quote

lasermannen wrote:
Tycker inte man ska bli så upprörd över att en kille säger något sådant en gång! de e ju fan inget att bråka om. vet inte vad quset har för socialt liv verkar ju bara sitta på detta forumet och snacka massa jäv-a skit. och du har inte en annig om vilket socialt liv. själv vet jag att han spelar a-lagsfotboll i div 2 har flickavän och massa polare. så du ska bara var tyst ditt offer (quest) tycker fren gör helt rätt i denna situationen som inte orkar bry sej! denna saken e så förstorad på grund av quest sokm inte har något annat för sej så han måste whina på alla som gör något bvara för att han inte kans spela själv..


Kom med nå argument som håller!!!
Han kan spela fotboll,bandy eller sitta o pilla sig i naveln som sysselsättning.
Han kan ha 1,2 ,3 eller 100 flickvänner och hur många kompisar som helst... men dock ändå ha en social oförmåga när man ej kan bete/uttrycka sig med respekt mot sin omgivning!!
Mitt sociala liv är nog troligen betydligt större än du ens kan föreställa dig så spekulera inte ens i det...
Hoppas du inser att du hoppar inte bara på mig med din lilla antydan om att jag skulle vara asocial för att jag sitter o skriver i forumet...
Jag springer inte och kallar folk cp,damp,mongo eller något sådant överhuvudtaget för att "alla andra gör ju det"...
Tyst blir jag när en admin säger åt mig, inte när en person utan empati eller respekt för dom handikappade säger åt mig....
Offer??...jo jag är möjligtvis offer för din dumhet i ditt inlägg och din ignorans i ditt beteende när du skyddar uttryck som är totalt förkastliga i ett sammanhang som är långt ifrån ett handikapp...
Sen vad fren eller någon annan säger så tror jag du ska läsa hans inlägg från början..
Du och din vän skulle behöva gå på en charmkurs för att lära er att vara hövdliga/trevliga och visa mer respekt till personer i er omgivning, irl eller på nätet...(min tro är ju iofs att det är samma person som skrev detta som "bad om ursäkt")
Mitt spel om jag är dålig eller ej har inte ett skit med detta att göra...stats är inte det som räknas i CS, det är TEAMPLAY.

Nåt mer du ville?????


Last edited by [GTI]Quest on Tue Feb 18, 2003 12:16 pm; edited 4 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
Bruno



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1427

PostPosted: Tue Feb 18, 2003 10:46 am    Post subject: Re: e på doids sida!! Reply with quote

lasermannen wrote:
Tycker inte man ska bli så upprörd över att en kille säger något sådant en gång! de e ju fan inget att bråka om. vet inte vad quset har för socialt liv verkar ju bara sitta på detta forumet och snacka massa jäv-a skit. och du har inte en annig om vilket socialt liv. själv vet jag att han spelar a-lagsfotboll i div 2 har flickavän och massa polare. så du ska bara var tyst ditt offer (quest) tycker fren gör helt rätt i denna situationen som inte orkar bry sej! denna saken e så förstorad på grund av quest sokm inte har något annat för sej så han måste whina på alla som gör något bvara för att han inte kans spela själv..

Jag antar att du och han går i samma klass på mellanstadiet?
Back to top
View user's profile Send private message
Sg



Joined: 05 Dec 2002
Posts: 1250

PostPosted: Tue Feb 18, 2003 10:50 am    Post subject: Reply with quote

Jag tror inte att den killen har någon släkting/kompis som har damp eller celebral pares (cp).
Då skulle han ju inte använda det språket iallafall.
Skulle själv aldrig använda dem orden. Och vill även säga att om man SKRIVER inne i cs sådana ord så måste man vara bra dum.
visst jag kan förstå att några människor råkar skrika dumma saker när man till exempel blir dödad på cs men att skriva....Då gör man det för att man VILL det och inte för att man "råkar" skriva det...

Har själv en lillebror med damp/hdh och tycker att det är förjävla jobbigt att folk har börjat ersätta cp med damp på servrarna och tror att det är ok för det....

Hoppas någon håller med mig....
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Skugg



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 904
Location: Malmö

PostPosted: Tue Feb 18, 2003 11:23 am    Post subject: Reply with quote

Static wrote:
doid wrote:
[21:38] <doid^^> ja vadå det gör väl bara jag och 10000000 milj till cs lirare


Avskyr den attityden.
"Eftersom alla andra gör det, innebär det ju att jag får?"


Uslaste bortförklaring som finns!

- Alla andra hoppar utför ett stup varför får inte jag göra de?
-Jo min son, de andra är ägg som ens kommer på den idén.

Alla andra gör det.... suck... alla andra rånar banker men om du gör det blir du busted kanske...

ne nu förstör ja detta forum lite sry....
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
MuffinMan



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1906
Location: Malmö

PostPosted: Tue Feb 18, 2003 11:29 am    Post subject: Reply with quote

My GOD! Were all lemmings! Noooooooooooooooooooooooooooo!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Nimda
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2581
Location: Stockholm

PostPosted: Tue Feb 18, 2003 11:40 am    Post subject: Re: e på doids sida!! Reply with quote

lasermannen wrote:
Tycker inte man ska bli så upprörd över att en kille säger något sådant en gång! de e ju fan inget att bråka om. vet inte vad quset har för socialt liv verkar ju bara sitta på detta forumet och snacka massa jäv-a skit. och du har inte en annig om vilket socialt liv. själv vet jag att han spelar a-lagsfotboll i div 2 har flickavän och massa polare. så du ska bara var tyst ditt offer (quest) tycker fren gör helt rätt i denna situationen som inte orkar bry sej! denna saken e så förstorad på grund av quest sokm inte har något annat för sej så han måste whina på alla som gör något bvara för att han inte kans spela själv..


känns lite som en och samma person om jag skall vara ärlig... Och om det nu inte är samma person så finns det ingen som helst anledning att försvara det diod^^ sade eller för den delen klanka ner på Quest.

Fy fan säger jag bara till alla människor som hela tiden skall hävda sig genom att vara 'tuffa'.

Quote:
så du ska bara var tyst ditt offer (quest)


jag förstår det inte...

Sedan att Quest snackar skit, gör han? inte enligt mig iaf. han försöker ju bara förklara att det inte är rätt att använda sig av dessa sjukdomar som skällsord. det är väl inte så dumt, eller hur? att då reagera på det sättet som diod^^ gör när Quest vill uppmärksamma admins om vad han sagt är riktigt barnsligt. En vuxen människa beter sig inte så. Om diod^^ nu skulle vara äldre än 16, vilket jag tvivlar på, så är han ju inte vuxen för det. vuxen, enligt mig, blir man när man lärt sig att respektera andra människor, oavsett ålder. diod^^ visar ingen respekt alls.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Sigma



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 633
Location: Lomma

PostPosted: Tue Feb 18, 2003 11:48 am    Post subject: Reply with quote

Det lasermannen skrev är riktigt lamt. Skydda sin kompis som använder helt fel ord. Som att skydda sin kompis som precis dödat en annan männsika.
-Nä, jag ville bara skydda mig. Därför dödade jag honom.
Sen kommer han och ber om ursäkt till polisen o ber om att inte få fängelse (bann). Där kommer sedan en annan kille in (quest) o förklarar varför man inte ska använda våld. Då säger mördaren: -men jag fick ett dampanfall och ville skjuta honom. Sen kommer hans kompis in i bilden och säger till polisen o den andre killen (quest) att han är jätte social och har sambo, spelar fotboll med zlatan, ljungberg, dessutom känner han jättemånga människor.

Hoppas min parallel funkade bra. Försökte göra en annan bild av händelsen. Undrar om det funkar lika bra att skylla på damp, om man skjutit någon människa?

Om denna insändare känns onödig, så tar antingen jag bort den eller den SM admin som är inne och läser. Very Happy Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
[SSRF]Galactus



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1076
Location: LångtbortiJymden

PostPosted: Tue Feb 18, 2003 13:07 pm    Post subject: Reply with quote

Alltså borde man inte banna "lasermannen" bara för nicket????
Idiot!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3  Next
Page 1 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies