HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
9, 10, 11 och 12.

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Swedish maffia servers
View previous topic :: View next topic  
Author Message
blue.



Joined: 13 Mar 2003
Posts: 8
Location: Sundsvall, Sweden

PostPosted: Mon Mar 17, 2003 15:07 pm    Post subject: 9, 10, 11 och 12. Reply with quote

9, 10, 11 och 12 är ju nere 24/7 ju! Går ju aldrig att spela på dom servrarna! Snacka med er sponsor, va? Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Mon Mar 17, 2003 15:12 pm    Post subject: Re: 9, 10, 11 och 12. Reply with quote

blue. wrote:
9, 10, 11 och 12 är ju nere 24/7 ju! Går ju aldrig att spela på dom servrarna! Snacka med er sponsor, va? Smile


Gillar inte riktigt din attityd, var glad att du får spela här istället och ha överseende!
Evil or Very Mad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
mortal
Founder


Joined: 26 Sep 2002
Posts: 859
Location: malmö

PostPosted: Mon Mar 17, 2003 15:55 pm    Post subject: Re: 9, 10, 11 och 12. Reply with quote

blue. wrote:
9, 10, 11 och 12 är ju nere 24/7 ju! Går ju aldrig att spela på dom servrarna! Snacka med er sponsor, va? Smile


Efter som du inte betalar något för tjänsterna så har vi iheller inget krav på oss att servrarna skall vara uppe. och en sådan attetyd som du har gillar vi inte riktigt.

Men för alla er andra som undrar varför dem gick ner så snabbt så är anledningen att istället för 4 nya servers blir det 6st nya public och 2st extra match servers. så det blir lite byte av ipnummer samt ompekningar av hostnames.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Mon Mar 17, 2003 15:59 pm    Post subject: Re: 9, 10, 11 och 12. Reply with quote

mortal wrote:
blue. wrote:
9, 10, 11 och 12 är ju nere 24/7 ju! Går ju aldrig att spela på dom servrarna! Snacka med er sponsor, va? Smile


Efter som du inte betalar något för tjänsterna så har vi iheller inget krav på oss att servrarna skall vara uppe. och en sådan attetyd som du har gillar vi inte riktigt.

Men för alla er andra som undrar varför dem gick ner så snabbt så är anledningen att istället för 4 nya servers blir det 6st nya public och 2st extra match servers. så det blir lite byte av ipnummer samt ompekningar av hostnames.


Mortal, gör det något om jag tungkysser dig på DK?
Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
blue.



Joined: 13 Mar 2003
Posts: 8
Location: Sundsvall, Sweden

PostPosted: Mon Mar 17, 2003 16:04 pm    Post subject: Re: 9, 10, 11 och 12. Reply with quote

mortal wrote:
blue. wrote:
9, 10, 11 och 12 är ju nere 24/7 ju! Går ju aldrig att spela på dom servrarna! Snacka med er sponsor, va? Smile


Efter som du inte betalar något för tjänsterna så har vi iheller inget krav på oss att servrarna skall vara uppe. och en sådan attetyd som du har gillar vi inte riktigt.

Men för alla er andra som undrar varför dem gick ner så snabbt så är anledningen att istället för 4 nya servers blir det 6st nya public och 2st extra match servers. så det blir lite byte av ipnummer samt ompekningar av hostnames.


Attetyd? Hmm... Förstår inte vad som var så dumt med mitt inlägg? Sa ju bara att servrarna var nere och att ni borde snacka med er sponsor. Very Happy Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Mon Mar 17, 2003 16:06 pm    Post subject: Reply with quote

hum som ja fattat det är det Mortal å Madtrax som aeger helam afifa åahr betalat ur egen ficka mend vissa bidrag från snälla gamers hum men ja kan ha de fel.fast om de hade haft spomsor borde de väl vart reklam typ...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
blue.



Joined: 13 Mar 2003
Posts: 8
Location: Sundsvall, Sweden

PostPosted: Mon Mar 17, 2003 16:35 pm    Post subject: Reply with quote

Det står ju i nyheten att dom är sponsrade... Och jag menade inget illa i det jag sa, ska ni på SM veta! Smile
Ni har dom bästa servrarna... Jag lirar alltid på SM #6 Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Fenan
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3348
Location: Örebro

PostPosted: Mon Mar 17, 2003 16:52 pm    Post subject: Reply with quote

Men det e för du gillar å va human för då kan man campa bättre. Razz
Back to top
View user's profile Send private message
Dimensionx



Joined: 12 Oct 2002
Posts: 448
Location: Inte skåne, som tur är

PostPosted: Mon Mar 17, 2003 17:33 pm    Post subject: Reply with quote

Vad har maffia för sponsorer??
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
M.Y.S | Delerium



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1035

PostPosted: Mon Mar 17, 2003 18:44 pm    Post subject: hahahhaha LoL @ Blue Reply with quote

HAHAHAHAHAHAHA LOL jag menar det finnns ju faktiskt 8 andra servers att spela på Så va tyst o lämna servers jobbet till dom som vet va det handlar om sånna som e ADMINS Razz Razz Razz


Puss [SM] Ska kramas med er alla på DK Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
blue.



Joined: 13 Mar 2003
Posts: 8
Location: Sundsvall, Sweden

PostPosted: Mon Mar 17, 2003 22:17 pm    Post subject: Reply with quote

Fenan wrote:
Men det e för du gillar å va human för då kan man campa bättre. Razz



Jag spelar upp varje högt inann jag byter, nu kör jag med Human, sedan kommer jag köra med Orc osv. Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Swedish maffia servers All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies