HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Bannad Utan Anledning
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Wed Apr 23, 2003 14:14 pm    Post subject: Reply with quote

så du skriver det en gån, vilket iofs är ok, sen ska du kolla listmaps men råkar trycka pil upp + enter, vilket iofs kan hända.
Men sen trycker du pilupp 4 ggr till under några sekunder utan att självmärka det??
Sen 20 sek senare dessutom en gång till??

Förklara för mig: Sen när måste man skriva listmaps 4-5 ggr för att se resultatet?

Jag köper inte detta. Det hela låter bara som en dålig bortförklaring.

Dessutom är det Fairlane som är boss över denna ban så han har det sista avgörandet.

sen funderar jag på att ha alkolås på maffia...
Back to top
View user's profile Send private message
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Apr 23, 2003 21:16 pm    Post subject: Reply with quote

1. Du inte ens har haft vett att ge ditt wonid till mig förrän ikväll
2. Du borde veta att det behövs, med tanke på att du varit bannad förr
3. Du har varit på alla och gnällt som en stucken gris bara för att du inte har kunnat spela på en dag
4. Du tycker det vi gör här är löjligt
5. Du hade världens sämsta ursäkt för spammen förra gången

Förra gången var jag snäll, men med den trista attityd som du visat upp nu så tycker jag inte att du förtjänar att slippa undan standardregeln 2 bann = perm.

Och skippa gnället om att den sista bannen var larvig eftersom det inte var spamm med flit. Det är många som inte TKade elelr fuskade med flit heller.
Back to top
View user's profile Send private message
SycloN
Guest





PostPosted: Fri Apr 25, 2003 15:55 pm    Post subject: strana Reply with quote

*deleted*
Back to top
ZtaRDuZT



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 177
Location: Sthlm, The Capital

PostPosted: Fri Apr 25, 2003 21:13 pm    Post subject: Reply with quote

Jag kan inte se att kommentarer som ovan gör någon som helst nytta i denna diskussion. Ganska onödigt och undanbedes i fortsättningen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
straNa



Joined: 04 Oct 2002
Posts: 14
Location: Borås

PostPosted: Mon Apr 28, 2003 13:42 pm    Post subject: Reply with quote

Tack ZtarDuzT .. Fattar inte vad ni adminer snackar om, INte för att vara Otrevlig! Men jag tycker att Fairlane va Jävligt taskig när det gäller det!
Fuskare Och Sabotörer spelar.. Men en som har skött sig hela tiden som råkar Votemapspamma han får Perm ban!!
Jag har Fixat så att massa fuskare har åkt dit.. Och allt man får är skit!! Tack!
Back to top
View user's profile Send private message
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Mon Apr 28, 2003 14:49 pm    Post subject: Reply with quote

Om du läser en gång till så ser du att det fanns några saker som gjorde att jag tyckte du förtjänade bannen. Det rör sig alltså inte bara om den olycksaliga votemapspammen som var en olyckshändelse på fyllan?! Jag tyckte den förklaringen var långsökt, men ok, jag tog bort bannen.

Det jag har betydligt svårare för är det jävla gnäll det blev när den kom tillbaks. Det var alltså inte så att jag aktivt banande dig igen utan det skedde när vi flyttade äver gamla banns till det nya systemet, vilket också står att läsa i 4378568327465 trådar. Problemet var att du kom in och krävde att bli unbannad direkt och gnällde som tusan. Vi hade rätt mycket att göra just då så ingen kunde rimligen begära att vi direkt ska ta tag i just deras problem, men det krävde du ändå. Vi gjorde vad vi kunde för att hjälpa så många som möjligt, men utan wonid kan vi inte göra mycket och du gav aldrig ditt wonid. jag fick reda på ditt wonid genom att läsa tråden här där någon annan postat ditt wonid. DVS någon annan fick göra jobbet att söka efter ditt wonid, medan du bara gnällde på oss hela tiden.

Så kontentan som jag ser det är att bannen nu sitter pga av din tråkiga attityd. Andra som har fått en bann och kommit in och pratat i lugn och ro och gett mig wonid har blivit unbannade (inte alla, men de som verkat vettiga). De har varit nöjda och glada för det och inte tjurat ifall jag sagt att det tar några timmar eftersom jag inte kan ta bort bannen när jag sitter på jobbet. Felar man (och det gjorde du med din votemapspamm) så får man vara lite odmjuk och inte komma och ställa krav och vara grinig.
Back to top
View user's profile Send private message
ZtaRDuZT



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 177
Location: Sthlm, The Capital

PostPosted: Mon Apr 28, 2003 18:31 pm    Post subject: Reply with quote

Tack ZtaRDuZT? Mitt inlägg rörde den numera deletade kommentaren av någon som inte har med detta att göra, ingenting annat.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Tue Apr 29, 2003 8:05 am    Post subject: Reply with quote

Strana, sluta dra ner Enu i skiten med ditt otroligt dumma uppförande.
Visst jag vet att du inte talar för hela klanen men du är väl fortfarande med i klanen eller hur?

Du vet reglerna och du ska följa dem precis som alla andra, din dåliga bortförklaring tror jag inte en sekund på, det är helt enkelt för otroligt dumt för en som spelat CS en tid... Dessutom är du en känd spammare.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies