HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Dream Krök Stockholm 2003 - Vad hände?
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> DreamKrök
View previous topic :: View next topic  
Author Message
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Mon Mar 31, 2003 16:31 pm    Post subject: Reply with quote

Jag personligen hatade playa del DK överallt annat på hela DK.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Dude
swm:s byfyllo


Joined: 02 Oct 2002
Posts: 5883

PostPosted: Mon Mar 31, 2003 16:39 pm    Post subject: Reply with quote

[SM]Harvey Wallbanger wrote:
Jag personligen hatade playa del DK överallt annat på hela DK.


För er som inte vet så hade Harvey och Sha sitt 'hem' precis i vattenbrynet....eller snarare PRECIS där alla satt.
Back to top
View user's profile Send private message
[siLL]Urethra



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2726
Location: Kongliga Hufvudstaden

PostPosted: Mon Mar 31, 2003 17:42 pm    Post subject: Reply with quote

OK... lite mer anekdoter och mindre chat då grabbar... Wink (Rensat lite nu)

[SM]Harvey Wallbanger wrote:
3 polisbilar och 2 securitas bilar, Samtidigt.
Inget skämt.....
Hehehe... fin liten historia.

Peter har försvunnit från DK efter en upprörd diskussion. Malin kommer inspringandes i lokalen med andan i halsen och frågar mig och nån mer om Peter blir våldsam när han blir fyllearg, det är nämligen någon som vandaliserar dagiset 75 m ifrån vår lokal... jag och några till rusar dit för att kolla att de materiella skadorna inte blir värre i Irak. Av att döma av några kommunistiska sprayloggor på husväggarna (som iofs är några veckor gamla redan) drar jag slutsatsen att det inte är Fren som busar (hans aktiviteter har han dragit i FörlåtMig-tråden).

Det visar sig vara några fuffens snubbar som slagit in några rutor på dagiset och snott dator(er?)... Kulfaangaren ringer polisen och vi andra snokar runt lite. På DK-parkeringen 15 meter intill står en bil och brummar och har alla varningsblinkers på disco-mode. Jag blir lite orolig och smyger mig dit för att kolla om det är nån biltjyv i farten (har ju min egen bil precis där) som dragit igång ett billarm. Meter för meter närmar jag mig försiktigt och är beredd att kuta så fort jag kan ifall det hoppar ur nån arg biltjyv. I mörkret ser jag att det ligger några typer och gömmer sig i bilen... nu blir jag nervös. Ingenting händer och ingen rör sig på ett par minuter, så jag smyger ännu lite närmre och ser att det faktiskt är två personer som ligger och sover i bilen. Det visar sig att det är Serpent och hans lillebror Daniel som har däckat för natten Very Happy Serpent har bäddat ner sig i en sovsäck på förarsidan. Daniel sittligger raklång i passagerarsätet med en vinpava i näven i knät... Razz motorn brummar och värmen står på högsta effekt och det är varmare än en svensk bastu (finska bastuar kan man inte battla så enkelt Wink )

Nu kommer en bil mitt i natten till parkeringsplatsen, stannar till alldeles vid mig och undrar om jag vet var Alabasterns förskola ligger.
-Hur så?, frågar/svarar jag.
-Jag ska dela ut tidningen, svarar mannen.
-Mmmm eller hur, säger jag och blir nervös. Det är ju solklart att med ett 50mannaparty, ett vandaliserat dagis, polisen i Kulfaangarens mobiltelefon och en hysteriskt blinkande bil med två däckade biltjyvar så måste det ju komma ett nyinflyttat tidningsbud i bil som inte hittar vägen... logiskt eller hur? Very Happy Efter en hel del övertygande, legitimationsvisande, utdelningslistor vägkartor fårstår jag att han faktiskt ÄR ETT JÄVLA TIDNINGSBUD. Jag börjar gapskratta åt honom och förklarar varför jag inte trott på honom...som tur är kommer det i snabb följd tre polisbilar och två securitasbilar som alla svärmar kring dagiset. Jag visar för tidningskillen att det minsann är precis den byggnaden han ska dela ut tidningen till... Very Happy

Efter att poliserna varit på plats i en kvart och frågat alla på the crimescene vad de har sett, om det var vi som slagit sönder fönstrena, varför vi var där alls mitt i natten kommer vi på att det kanske är lite snyggare om vi stänger av Serpents och Daniels discobelysning, eller i varje fall tar bort vinflaskan från Daniels skrev... sagt och gjort. Dessutom passar vi på att i dammet på bakrutan meddela att grabbarna precis missat världens grej... Till slut drar poliserna, vakterna, tidningsbudet och festprissarna och livet blir åter normalt för denna lilla parkeringsplats och det lilla dagiset... snipp snapp snut, så var sagan slut...

Liten Edit by Harvey: Kulfaangaren såg Fren Storma ut ur lokalen och springer efter men Ser inte Fren någonstans. När han kommer ner till Dagiset ser han Folk som springer ut ur dagiset med en dator och konkar in den i en kombi (tror jag att det var) och sedan ringer polisen Smile


Last edited by [siLL]Urethra on Mon Mar 31, 2003 19:23 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
MuffinMan



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1906
Location: Malmö

PostPosted: Mon Mar 31, 2003 17:52 pm    Post subject: Reply with quote

Olle saknade Dennis jäkligt mycket verkade det som...
Han bytade namn till [FreezeBitch]Delerium och skrek oavbrutet i 2 minuter.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
milk^



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 226
Location: Trelleborg

PostPosted: Mon Mar 31, 2003 18:09 pm    Post subject: Reply with quote

...och jag saknade MediuM aka Ernst_hummer!!!!

Playa del DK aeger! vi får dra samma runda nästa år med Bonjovi! Very Happy
hahahah! (fast då INTE ovanpå Sha och Harvey´s stuff, sry för de).
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Dude
swm:s byfyllo


Joined: 02 Oct 2002
Posts: 5883

PostPosted: Mon Mar 31, 2003 18:22 pm    Post subject: Reply with quote

MuffinMan wrote:
Olle saknade Dennis jäkligt mycket verkade det som...
Han bytade namn till [FreezeBitch]Delerium och skrek oavbrutet i 2 minuter.


HAHAH! Jag fejknickade hela maffia!
Sen kom jag på att man kan försöka vara som dom är när dom spelar. Delle sköter allt sitt snack med micken så det gjorde jag med, fast utan mick och jag skrek tills jag blev blå och hela min kropp skakade.
Back to top
View user's profile Send private message
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Mon Mar 31, 2003 18:38 pm    Post subject: Reply with quote

[gobbe]alpha wrote:
MuffinMan wrote:
Olle saknade Dennis jäkligt mycket verkade det som...
Han bytade namn till [FreezeBitch]Delerium och skrek oavbrutet i 2 minuter.


HAHAH! Jag fejknickade hela maffia!
Sen kom jag på att man kan försöka vara som dom är när dom spelar. Delle sköter allt sitt snack med micken så det gjorde jag med, fast utan mick och jag skrek tills jag blev blå och hela min kropp skakade.
HAHAHAHAHAHAH Jag sitter och hamrar på piltangenterna på Bröderna siLLs dator och hivar ur mig både "LOTTO!!!" och "NOOB!!" till höger och vänster.
Efter ett tag inser jag att jag blir överröstad av något. Jag tar av mig lurarna och hör en gäll stämma sitta och gapa saker. Varifrån ljudet kom lyckas jag först inte lokalisera eftersom jag glömde mina inneröron nånstans i Orminge centrum på fredagen.
Då ser jag olle sitta och agera Delerium och jag börjar garva, som alla andra.
Plötsligt blir det tyst. Jag ser Olle luta sig bakåt, öppna munnen och ett ljud, som bäst kan beskrivas som det som låter när man öppnar en 2000-årig grav då all unken luft byts ut mot ny fräsch, kommer ur denne skånings mun.
"Gaaah!! luuuft!" säger han och jag kiknar av skratt Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Dude
swm:s byfyllo


Joined: 02 Oct 2002
Posts: 5883

PostPosted: Mon Mar 31, 2003 19:47 pm    Post subject: Reply with quote

Jag har legat på alla fyra idag och gråtigt mig torr på alla historier som berättats!! Fy fan vad DK är roligt!!!!

Igår när jag kom hem tog jag en snabb dusch för att bli av med skiten man samlat på dig.
Sen idag så känner jag hur jag stinker öl i skolan. Folk tittar lite skumt på mig och jag skäms som en liten gris!!
Sätter mig längst bak efter pausen och när allt är slut springer jag hem för att bada. Sätter på ett bad och ska kliva ner. Pucko-olle satte på värmen på det högsta och det tar mig 20 minuter att komma ner i det förbannade badkaret! Centimeter för centimeter! Väl i börjar jag skrubba mig lite lätt.
Märker att jag är inne på lager 2 av svett, piss, spott och öl som lever i symbios med min hud. Får lite panik och känner mig som ett våldtäktsoffer. Går in i köket och letar upp en skrubb! Kryper ner i det lite svalare badet med näven full med tvål, shampoo och jox man samlat ihop från hotellen genom åren och min skrubb och börjar skrubba!
Det visade sig att min kropp reagerat på diverse DK syndrom och utvecklat 3 olika lager. Det tog mig 3 duschar och 1 bad innan jag nu sitter framför burken igen i kesingar och känner mig ren.
Gått ner säkert 10 kg har jag säkert gjort med! 1 Gorbys, 3 korvar, 1 pizza och 1 stek är allt som slank ner från fredag morron till söndag natt.

// EDIT:: Om det var allt du åt... förklara då den här bilden där du till och med ser ut att känna dig väldigt ertappad långt innan lögnen ens kom.. Very Happy
http://www.mortal.nu/images/?bigimage=DK%2FDK-Stockholm-2%2FIMAG0022.JPG /Urre.
Back to top
View user's profile Send private message
Fenan
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3348
Location: Örebro

PostPosted: Mon Mar 31, 2003 21:03 pm    Post subject: Reply with quote

Gotya Smile
Back to top
View user's profile Send private message
rejealt^flummig



Joined: 11 Nov 2002
Posts: 150
Location: Å-berga

PostPosted: Mon Mar 31, 2003 21:29 pm    Post subject: Reply with quote

Jag vill veta vad ere för kort sec tog på mig i Lördags?? Laughing
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Dude
swm:s byfyllo


Joined: 02 Oct 2002
Posts: 5883

PostPosted: Mon Mar 31, 2003 21:30 pm    Post subject: Reply with quote

[gobbe]alpha wrote:
Jag har legat på alla fyra idag och gråtigt mig torr på alla historier som berättats!! Fy fan vad DK är roligt!!!!

Igår när jag kom hem tog jag en snabb dusch för att bli av med skiten man samlat på dig.
Sen idag så känner jag hur jag stinker öl i skolan. Folk tittar lite skumt på mig och jag skäms som en liten gris!!
Sätter mig längst bak efter pausen och när allt är slut springer jag hem för att bada. Sätter på ett bad och ska kliva ner. Pucko-olle satte på värmen på det högsta och det tar mig 20 minuter att komma ner i det förbannade badkaret! Centimeter för centimeter! Väl i börjar jag skrubba mig lite lätt.
Märker att jag är inne på lager 2 av svett, piss, spott och öl som lever i symbios med min hud. Får lite panik och känner mig som ett våldtäktsoffer. Går in i köket och letar upp en skrubb! Kryper ner i det lite svalare badet med näven full med tvål, shampoo och jox man samlat ihop från hotellen genom åren och min skrubb och börjar skrubba!
Det visade sig att min kropp reagerat på diverse DK syndrom och utvecklat 3 olika lager. Det tog mig 3 duschar och 1 bad innan jag nu sitter framför burken igen i kesingar och känner mig ren.
Gått ner säkert 10 kg har jag säkert gjort med! 1 Gorbys, 3 korvar, 1 pizza och 1 stek är allt som slank ner från fredag morron till söndag natt.

// EDIT:: Om det var allt du åt... förklara då den här bilden där du till och med ser ut att känna dig väldigt ertappad långt innan lögnen ens kom.. Very Happy
http://www.mortal.nu/images/?bigimage=DK%2FDK-Stockholm-2%2FIMAG0022.JPG /Urre.


HAHA! Ok men det man inte minns har man inte gjort! Bilden är ett montage med chipspåsen!
Back to top
View user's profile Send private message
Fenan
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3348
Location: Örebro

PostPosted: Mon Mar 31, 2003 23:19 pm    Post subject: Reply with quote

samma chipspåse du har i handen kramandes Ulrika å Malin Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Dude
swm:s byfyllo


Joined: 02 Oct 2002
Posts: 5883

PostPosted: Mon Mar 31, 2003 23:32 pm    Post subject: Reply with quote

Den var ulliz!
Back to top
View user's profile Send private message
Fenan
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3348
Location: Örebro

PostPosted: Mon Mar 31, 2003 23:40 pm    Post subject: Reply with quote

å du nallade ur den, fy fan va sniket Smile
Back to top
View user's profile Send private message
skum



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1270
Location: Ölberga

PostPosted: Tue Apr 01, 2003 0:01 am    Post subject: Reply with quote

HA HA HA PLaya del Dk började med att jag sami leo och Olle hade karokefest men vi besluta oss att dra ner på beachen och festa iställe.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Dude
swm:s byfyllo


Joined: 02 Oct 2002
Posts: 5883

PostPosted: Tue Apr 01, 2003 0:16 am    Post subject: Reply with quote

På playan fick man vara sig själv för en stund!!

Det är numera helig mark!

Det enda vi saknar är en lägereld inne i lokalen!
Back to top
View user's profile Send private message
skum



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1270
Location: Ölberga

PostPosted: Tue Apr 01, 2003 0:23 am    Post subject: Reply with quote

Olle du hade fan fetast hejjarklack på DK! När hela playan skreck ditt namn när du blev fraggad!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Dude
swm:s byfyllo


Joined: 02 Oct 2002
Posts: 5883

PostPosted: Tue Apr 01, 2003 0:26 am    Post subject: Reply with quote

Va fan?!!

Fanns det meskalin i bärsen eller?!! Jag minns bara hälften av DK!!

Men då tackar jag för det Very Happy....hejjarklacken asså..

Jag har ett minne av att jag la en massa feta rhymes vid krökarbordet med! Körde freestyle och snackade med luppe Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Bruno



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1427

PostPosted: Tue Apr 01, 2003 1:28 am    Post subject: Reply with quote

Skumme snubben.
Jag skulle ut o röka, visst, går ut, står en snubbe där, liknar leo lite smått.
-Hej. säger han.
-Tjena, vem e du?
-Jag heter Tomas.
-jaha ja, vad är ditt nick då, spelar du cs?.
-Nej, jag bor däruppe, jag hade en gång en amiga 500.
-jaha ja, känner du någon här?
-Ne, jag kom hem från krogen så hörde jag att det var fest så jag kom hit.
-Jasså så du är från gbg?
-ja fan.
-Jaha, jag har varit i gbg några gånger, jag har en polare som sitter på skogome anstalten så jag har hälsat på han några gånger.
-Jaha ja, jag bor en 300m från den anstalten.
Visst så fortsätter konversationen.
-Jo, jag kom ju hit för en stund sen så försökte han rectum kasta ut mig men vi lyckades till slut komma överns, annars hade jag hämtat en massa folk från hela orminge, jag har ju bott här i nästan 30 år. nåt sånt sa han Very Happy

skum kille som fan.
*notis, på skogome anstalten sitter sveriges farligaste våldtäcktsmän och pedofiler.
Back to top
View user's profile Send private message
Dude
swm:s byfyllo


Joined: 02 Oct 2002
Posts: 5883

PostPosted: Tue Apr 01, 2003 2:55 am    Post subject: Reply with quote

DukeSwe wrote:
Skumme snubben.
*notis, på skogome anstalten sitter sveriges farligaste våldtäcktsmän och pedofiler.


Tur att vi alla var över 18 år.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> DreamKrök All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
Page 2 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies