HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Jaha så är man bannad! 3603576 TimeWalk
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
TimeWalk



Joined: 22 Apr 2003
Posts: 45

PostPosted: Tue Apr 22, 2003 19:44 pm    Post subject: Jaha så är man bannad! 3603576 TimeWalk Reply with quote

jaha då var man bannad från maffia i 10 dagar. inte så roligt kanske.
Camper4ever skriver att jag e stammis på cs 8 o det är jag, MEN jag har aldrig läst reglerna om jag ska vara ärlig.Jag tycker heller inte om Camper4ever´s spelstil, och det är det fler som inte gör. han gör skäl till namnet, inget ont menat i det men, Vad jag har hört så ska man väll inte campa hela tiden??jag hann heller inte säga ursäkta för han drog strax efter det som hände. tycker att det skulle ha räckt men han valde att ta den andra vägen

Får ursäkta mitt språk till Camper4ever o alla ni som tog så illa upp Sad Sorry.. man e ju mänsklig, man gör ju sina misstag!

TimeWalk will return from the dead.
You can take an extra turn if you want but you will never catch me...

min lvl 9 elf o 7 undead kanske är borta när jag kommer tillbax men ni ska allt se att jag kommer att aega endå Wink Smile försökte va lite rolig


//// I väntan på att bann ska försvinna "Tycker man e värd en andra chans"
Back to top
View user's profile Send private message
camper4ever



Joined: 21 Apr 2003
Posts: 4

PostPosted: Tue Apr 22, 2003 20:02 pm    Post subject: Reply with quote

Min spelstil ska ingen bry sig om för fem öre sålänge jag håller mig till reglerna. Något jag gör om jag så "plantar 30sekunder innan endround" som någon nyss privade mig om.
Att du spelat så mycket utan att ens läsa reglerna är ju beklagligt och det kostade dig nu några dagars avstägning. Passa på att läsa dem nu så är du bussig.

Och någon ursäkt var det inte frågan om, jag drog 15-20min efter "händelsen" vid mapchange.

Jag är något trött på alla TA/TK:s och otaliga svordommar.
Har screens och demos på flera tvivelaktiga händelser, men denna gången ville jag markera tydligt att jag tänker inte ta sådant och regelbrott när jag själv håller mig till dem.

Live with it, jag gnäller inte över någon annans spelstil...
Back to top
View user's profile Send private message
Guest






PostPosted: Tue Apr 22, 2003 20:24 pm    Post subject: Reply with quote

Du knappast att det va 15-20 min!! det va det inte kan ja ju säga...Jag hade tänkt säga ursäkta men du drog ju bara.
Jag tycker vad jag vill, att jag inte tycker om din spel stil beror på att du campar HELA tiden. Thats it! Och du kan inte påstå att du håller dig till reglerna jämt.......

Ok om det var ett dåligt valt ord men du verkar ju inte vilja ta emot min ursäkt endå. utan va tvungen att sätta in det på forumet, verkar ju nästan som om att vill sätta dit folk.. jaja nu ska jag sova Cya
Back to top
TimeWalk



Joined: 22 Apr 2003
Posts: 45

PostPosted: Tue Apr 22, 2003 20:26 pm    Post subject: Reply with quote

hmm var inte inloggad men det va TimeWalk som skrev

Cya
Back to top
View user's profile Send private message
McQwert



Joined: 16 Jan 2003
Posts: 1639
Location: Västkusten

PostPosted: Tue Apr 22, 2003 20:56 pm    Post subject: Reply with quote

Det här med "campande" är en fråga som ständigt kommer upp nu för tiden.. Jag har sett camper4ever spela och även om han någon enstaka gång kan gå över gränsen så sköter han ändå sitt uppdrag hyfsat vad vad jag har sett

Det försvarande laget (CT på de_ banor, T på cs_ banor) har som uppdrag att vakta ett vist område och då är det befogat att campa just där, eller i närheten

Om det försvarande laget envisas med att rusha, något som de egentligen inte bör göra, kan det vara okej för det försvarande laget att basecampa en liten stund. DOCK måste de fortfarande tänka på att de har ett uppdrag att sköta och att det bör utföras inom rimlig tid!
Back to top
View user's profile Send private message
Tolle



Joined: 22 Dec 2002
Posts: 3395
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Tue Apr 22, 2003 22:01 pm    Post subject: Reply with quote

Jag har oxå sätt honom spela och tycker det är en ful stil.
Att sitta som terror och bara campa medan ens kamrater rushar för att försöka klara uppdraget.

Jag tycker att man inte ska vänta tills det är 45 sek kvar tills tiden är slut.
Varför bara inte spela/ha kul och ha teamplay fastän det är public?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Fenan
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3348
Location: Örebro

PostPosted: Tue Apr 22, 2003 22:08 pm    Post subject: Reply with quote

pr | Tollezone wrote:
Jag har oxå sätt honom spela och tycker det är en ful stil.


bra att det finns folk som håller med mig om din usla spelstil.

CS är ett LAGSPEL där ALLA skall delta.

camper4ever wrote:
Min spelstil ska ingen bry sig om för fem öre sålänge jag håller mig till reglerna. Något jag gör om jag så "plantar 30sekunder innan endround" som någon nyss privade mig om.



vilket är 5s för sent å det var jag som privvade dig det.

å eftersom du citerade ett privat meddelande, tar jag upp ditt svar här:

camper4ever wrote:
Har du problem med det så är det just precis, DITT problem.
Bryter inga regler så ta dig i kragen och spela som du vill, jag gnäller inte på dig.

BTW, har fina screen på dig när du TA:ar mig i spawn på dust. Blev en nice slay och jag fick toppen screens.

Med andra ord, bråka inte över nått som får dig djupare i skiten.


måhäda att jag slängde iväg ett skott på dig i spawn, det händer då jag blir tokig på att en spelare kan vara så lam som du var en rundan innan. dock skulle jag inte gjort det om du skött dig som vi andra 99% gör.

ban me? 508335
Back to top
View user's profile Send private message
camper4ever



Joined: 21 Apr 2003
Posts: 4

PostPosted: Tue Apr 22, 2003 23:23 pm    Post subject: Reply with quote

Känns som om vissa även borde läsa forumreglerna för vad denna avdelningen är till för. Har ni synpunkter på mig så producera fram lite konkret bevis för att få mig bannad (lycka till) annars kan ni lika gärna sitta och svära för er själva framför datorn då det hjälper lika mycket som att kalla mig fitta och TA mig.
Tips: Denna del är för den bannade, vittnen och admins.

BTW Fenan, du spawnattackade mig den round som jag joinade serven. Känns begåvat att "vara tokig" på någon du inte sett lira minst de senaste 24 timmarna.

30 eller 35, min poäng var att jag plantar då alltid, eller försöker tills jag dör, i tid när jag är T. Sen kan jag, liksom många andra, ha missat en eller två gånger.

EDIT: Passade på att kolla screnshoten, såg nu att du även kallar mig lam, konstigt, senast jag reste mig från stolen kunde jag röra mig obehindrat.
Lägg väll in screenshoten då eftersom du verkar vilja det.
Back to top
View user's profile Send private message
Tolle



Joined: 22 Dec 2002
Posts: 3395
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Tue Apr 22, 2003 23:32 pm    Post subject: Reply with quote

Vi berättar våra åsikter helt enkelt eftersom att ämnet drogs upp.
Hade jag velat / haft bevis på att få dig bannad, så hade jag slängt upp dessa i en ny topic
natti natti
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Tue Apr 22, 2003 23:32 pm    Post subject: Reply with quote

äsch lägg ägg me dej fenan sköter sej jämt ju iaf de ja har sett
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Wed Apr 23, 2003 0:06 am    Post subject: Reply with quote

*skakar på huvudet*

Ni som blivit bannade av någon anledning; live with it.
Fenan: Att ursäkta en TA med "Jag blir tokig ibland" funkar inte. Dock tänker jag inte banna dig av 2 anledningar:
1. Jag orkar inte för en sån skitgrej
2. Man tar själv skada för TA och inte "offret" (Men då menar jag inte att det är OK att skjuta på sina TMs)
Back to top
View user's profile Send private message
Fenan
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3348
Location: Örebro

PostPosted: Wed Apr 23, 2003 16:36 pm    Post subject: Reply with quote

ehm... jag ursäktade inte min/mina TA.
Men jag e ganska less på folk som camper.... å speciellt han då. Men ok. Som han säger: "skaffa bevis". The hunt for camper4ever has started (under fakenick förstås).
Back to top
View user's profile Send private message
DiRoZ



Joined: 20 Nov 2002
Posts: 1095
Location: .::Partille::.

PostPosted: Wed Apr 23, 2003 17:50 pm    Post subject: Reply with quote

[SM]Fren wrote:
Ni som INTE är bannade eller har med bannen att göra (e.g. vittne) ge fan i att posta här!
Det blir bara en massa onödig text för admins att läsa plus att ni inte sitter på fakta.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
ozean



Joined: 11 Oct 2002
Posts: 152
Location: Borås

PostPosted: Thu Apr 24, 2003 10:18 am    Post subject: Reply with quote

Taget ur maffias regler: Ord som CP (cepe/zepe/sepe osv), damp, mongo, miffo och andra ord som syftar på olika handikapp är inte heller tillåtna. Vi sparkar inte på de som ligger här.

Så hmm jag undrar bara om lam räknas till ord som syftar till handikapp, eftersom att en lam person kan inte röra sej. För isåfall så förtjänar inte Fenan att gå fri. Men annars om det inte syftar till handikapp så ursäktar jag.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
fossil



Joined: 26 Sep 2002
Posts: 110
Location: "Stockholms Hooden"

PostPosted: Thu Apr 24, 2003 19:49 pm    Post subject: Reply with quote

Jag har spelat med Camper4Ever MYCKET på cs8 och han har tamejfan den ruttnaste spelstilen av alla. Visst jag e inte perfekt jag heller, kan själv "ta det väldigt soft" ibland.

Men Camper4Ever gör det konstant. Men som han vidhåller själv så utför han uppdragen (vilket jag kan instämma i till 89.5%) allt som oftast. Hade han inte gjort det hade ni sett honom för sista gången för x antal veckor sedan.

Och eftersom han gör det han skall finns det inget vi andra kan göra annat än att whina en massa och försöka uppmana honom till en annan spelstil.

GL HF
Back to top
View user's profile Send private message
Steen



Joined: 27 Oct 2002
Posts: 649
Location: Åkersberga

PostPosted: Fri Apr 25, 2003 6:00 am    Post subject: Reply with quote

OzEan wrote:
Taget ur maffias regler: Ord som CP (cepe/zepe/sepe osv), damp, mongo, miffo och andra ord som syftar på olika handikapp är inte heller tillåtna. Vi sparkar inte på de som ligger här.

Så hmm jag undrar bara om lam räknas till ord som syftar till handikapp, eftersom att en lam person kan inte röra sej. För isåfall så förtjänar inte Fenan att gå fri. Men annars om det inte syftar till handikapp så ursäktar jag.


Lam kommer väl(iaf när det e spel-relaterat) från engelska "Lame". Det betyder väl inte lam i kroppen, eller? Därifrån kommer Lamer och där ifrån kommer lam. Väl? Smile
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
ozean



Joined: 11 Oct 2002
Posts: 152
Location: Borås

PostPosted: Fri Apr 25, 2003 7:51 am    Post subject: Reply with quote

det beror pa hur man ser det... Smile men tror ocksa det kommer fran det. iaf. Man maste ju fraga.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Fri Apr 25, 2003 9:29 am    Post subject: Reply with quote

Lame betyder lam/paralyserad, ja
Men att kalla en camper lam/lame är väl ganska ackurat? Razz

Men nej, vi ska inte kalla varandra lama heller.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen.
Blir ni förbannade på nån så finns det en rad ord som föredras:
Pulver
Pucko
Knasboll
Dumsnut

Eller i grova ord: Idiot
Back to top
View user's profile Send private message
[KACFM]Old_Dog



Joined: 28 Oct 2002
Posts: 1195
Location: Gothenburg / Sweden

PostPosted: Fri Apr 25, 2003 9:51 am    Post subject: Reply with quote

Gubbar, det gäller ju bara att använda vanligt folkvett. Folk som du skulle kalla idiot ansikte mot ansikte, dom är idioter även på servrarna.

Jag häver ur mig idiot eller dumdjävel i snitt en gång om dagen på maffiaservrarna.

Senast igår satt jag på nuke och vaktade rampen ner till bombplatsen i källaren som ct. Skriker "Need backup" för fulla muggar. Ingen kommer. Alla i T kommer stormandes och jag lyckas plocka 2 och skrämma tillbaks resten av T tillbaks in i gången mot T-bas. DÅ kommer en ct som kastar 2 flash mot mig och dödar mig...
Back to top
View user's profile Send private message
[SSRF]Snudge_B



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1897

PostPosted: Fri Apr 25, 2003 10:20 am    Post subject: Reply with quote

Som person med Amerikanskt ursprung, så tycker jag att diskutionen angående ordet Lam är lite överdriven. Så här står det i Websters dictionary om ordet:

Main Entry: lame
Pronunciation: 'lAm
Function: adjective
Inflected Form(s): lam·er; lam·est
Etymology: Middle English, from Old English lama; akin to Old High German lam lame, Lithuanian limti to break down
Date: before 12th century
1 a : having a body part and especially a limb so disabled as to impair freedom of movement b : marked by stiffness and soreness <a lame shoulder>
2 : lacking needful or desirable substance : WEAK, INEFFECTUAL <a lame excuse>
3 slang : not being in the know : SQUARE

- lame·ly adverb
- lame·ness noun

Visst det betyder någon som är förlamad, men tycker snarare att de 2 sista betydelserna passar bättre in på vad folk här vill ha sagt när de kallar någon lam (speciellt det där med ineffektiv och svag). Bara mina 2 cents
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies