HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Fuskare, wajners, förstörare, anklagare.
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Swedish maffia servers
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Brostrom



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 40

PostPosted: Wed Oct 02, 2002 9:34 am    Post subject: Fuskare, wajners, förstörare, anklagare. Reply with quote

Var inne på cs3 mellan 10.00 - 10.30 - såg 2 personer vid namn -StarSun- samt vid namn Savann som sa diverse saker man inte ska göra, kunde inte hålla tyst i microfonen, hade förmodligen wallhack. ( ganska sannolikt ) blev dödad av aimad spray genom taket på dust ( under bron ) flertalet gånger.

När jag bad dom om demos tyckte dom att jag var noob etc etc etc ( ok ok ok Wink ) !

Dom har förmodligen inte läst reglerna för maffia. Tycker att när ni nu har en sådan här grym sida. Fixa att man bör betala ca 300:- för 6 månader för att få spela på swedish maffia & att man förbinder sig att absolut INTE använda sig av fusk på något sätt för då får man böta 1000:- !

Kommer att glädja många men samtidigt kommer nog många försvinna Smile))

Aja, have fun.
Back to top
View user's profile Send private message
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Wed Oct 02, 2002 9:37 am    Post subject: Re: Fuskare, wajners, förstörare, anklagare. Reply with quote

Brostrom wrote:
Tycker att när ni nu har en sådan här grym sida. Fixa att man bör betala ca 300:- för 6 månader för att få spela på swedish maffia & att man förbinder sig att absolut INTE använda sig av fusk på något sätt för då får man böta 1000:- !


- Kommer nog inte hända, man kan inte bara ta betalt hur som helst. Man måste då bedriva någon slags verksamhet och det finns det inte tid med skulle jag tro.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Brostrom



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 40

PostPosted: Wed Oct 02, 2002 9:40 am    Post subject: Reply with quote

Grymt synd. Enda sättet att få bort alla fuskare på. Finns gott om dom & skulle vara så skönt om dom bara försvann.
Back to top
View user's profile Send private message
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Wed Oct 02, 2002 9:46 am    Post subject: Reply with quote

Du kan ju lira på Gamers.nu om du vill spela utan lamers och fuskare...
Men Maffia är ju stället i etern just nu!

När jag spelar är det ingen som lamar sig iaf, kanske i någon minut sedan ha de en tendens att droppa eller nått.. Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Brostrom



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 40

PostPosted: Wed Oct 02, 2002 9:53 am    Post subject: Reply with quote

Jo, är regga på gamers bleh, för 1 helt jävla år med divor... skit skoj... tur att maffia finns på ett vis. Störtskön stämmning om det är okej folk inne på samma server! Smile(
Back to top
View user's profile Send private message
starsun



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 108

PostPosted: Wed Oct 02, 2002 10:33 am    Post subject: Reply with quote

Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad spamm men Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Back to top
View user's profile Send private message
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Wed Oct 02, 2002 10:44 am    Post subject: Reply with quote

Brostrom wrote:
Jo, är regga på gamers bleh, för 1 helt jävla år med divor... skit skoj... tur att maffia finns på ett vis. Störtskön stämmning om det är okej folk inne på samma server! Smile(


- Håller med, stämningen är skön på maffia när det är många vippare och andra sköna människor inne!
Som igår till exempelt hade jag skitskoj! Karlos, Wormwood, lds mm och grabbarna var inne...



//Serp.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Fenan
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3348
Location: Örebro

PostPosted: Wed Oct 02, 2002 10:47 am    Post subject: Reply with quote

Jaja, glöm mig bara! Gör det! bah! Mad
Back to top
View user's profile Send private message
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Wed Oct 02, 2002 10:50 am    Post subject: Reply with quote

JA! Fenan var ju FFS med oxå...Hur kunde jag glömma?

Fö´låt! Sad
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Nimda
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2581
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Oct 02, 2002 11:30 am    Post subject: Reply with quote

[FLU]The Serpent wrote:
...på Gamers.nu om du vill spela utan lamers och fuskare...


Very Happy Very Happy Very Happy dagens skämt!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
BLizZie-



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 304
Location: Å-berga

PostPosted: Wed Oct 02, 2002 11:35 am    Post subject: Reply with quote

på clanebta servrarana så har dom ett bra system. Borde fixa liknande på maffia. Systemet är bra och jag har reggat mig där, fast jag spelar aldrig där för att det är mycket roligare Very Happy på maffia men systemet är en bra ide. Smile
Man reggar sitt konto och sitt spelar namn, och så måste man slå in sin wonid, så risken för fuskare o annat minskar oerhört. Man måste in på hemsidan och hämta serverpasswordet. Bara en ide Idea
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Nimda
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2581
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Oct 02, 2002 11:37 am    Post subject: Reply with quote

Knappa in wonid?

...itcaféer...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
BLizZie-



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 304
Location: Å-berga

PostPosted: Wed Oct 02, 2002 11:55 am    Post subject: Reply with quote

Ja men dom har en server för public och en server som utnyttjar iden om att regga sin wonid. Det ger alla en möjlighet och spela även för er på IT-cafer. Gå in på sidan o kolla det är ganska smart. Cool ( 1 fråga om just IT-cafer bara : Får man inte byta cd-nyckel när man spelar där? Har aldrig själv spelat på ett IT-cafe så jag vet ej. )
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Nimda
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2581
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Oct 02, 2002 12:15 pm    Post subject: Reply with quote

Men det blir jue tråkigt om alla roliga spelare är på den sörvern man inte kommer åt..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Wed Oct 02, 2002 12:36 pm    Post subject: Reply with quote

Alltså om man spelar på ett IT-Cafe kan man väl ta med sig sin egen nyckel och lägga in i Regedit? Sen ta bort den när man spelat klart?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Nimda
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2581
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Oct 02, 2002 12:37 pm    Post subject: Reply with quote

ORKA!!!!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Wed Oct 02, 2002 12:42 pm    Post subject: Reply with quote

Ja, med tanke på att de som spelar hemma på sina egna datorer är många fler så tycker jag det.
Sen vet jag oxå att man inte vill ta bort möjligheten för de som spelar på Cafeer heller så någon lösning för båda måste gå att få fram, men det kommer bli struligare för de som spelar på Cafeer helt klart och det är för att de är minoritet.

Nimda, jag förstår att du blir sur eftersom du sitter på Cafe, men om du tänker på helheten och Communitys bästa så kanske du kan tänka dig att strula lite om det behövs...Att byta Nyckel tar max en minut.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Nimda
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2581
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Oct 02, 2002 12:50 pm    Post subject: Reply with quote

jo visst är det så. jag håller med dig. men till saken hör jue också att jag förutom att betala hyra på datorn även måste fixa en egen cd-key(vilken inte kostar gratis). Jag vill helst slippa det...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Wed Oct 02, 2002 12:53 pm    Post subject: Reply with quote

Men snälla, det är 150 kr EN gång...Det är en dålig bortförklaring tycker jag. Nu tänker du bara på dig själv igen Nimda gubben... Very Happy

Tänk på helheten... Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
aDm||ExEcutioner



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 48
Location: Leksand

PostPosted: Wed Oct 02, 2002 12:54 pm    Post subject: Reply with quote

A key is not so expensive anymore it cost only like 150:- sek
hmm it-cafe isnt that the ultimate Ghosting community Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Swedish maffia servers All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies