HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Bannad utan anledning .........

 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Zyk0



Joined: 30 Jan 2003
Posts: 5
Location: Gothenburg / Sweden

PostPosted: Tue Apr 29, 2003 17:30 pm    Post subject: Bannad utan anledning ......... Reply with quote

Jag var inne på maffia 3 med nicket " ::bS:: Qb|X " ca kl: 18.00 då jag råkade tk:a en kille.... Jag gick vidare en bit och helt plötsligt flög jag upp och ner som en jojo....... och dog.... Sen blev jag bannad och så stod det att jag var bannad för "Air walk på de_prodigy"..... Och för det första så vet jag inte vad airwalk är och för det andra så vet jag att jag inte har något på min dator som bryter mot era regler..... Så då undrar jag varför jag e bannad ????? Så enkelt e det ......
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
ZtaRDuZT



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 177
Location: Sthlm, The Capital

PostPosted: Tue Apr 29, 2003 17:36 pm    Post subject: Reply with quote

Detta är vad jag såg: Du hoppa upp och gick i luften korta stunder i gången på väg ut till huset förbi tanken. Sedan hoppade du från marken rakt upp till taket på huset när ni väl kom ut till huset där vanligtvis T och CT möts.
Detta hör inte till vanligheterna och åstadkoms vanligen med airwalk.

Kan du på något sätt förklara vad som hände?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Zyk0



Joined: 30 Jan 2003
Posts: 5
Location: Gothenburg / Sweden

PostPosted: Tue Apr 29, 2003 17:49 pm    Post subject: Reply with quote

Det är som du säger att jag flög upp och ner som en jojo och när jag kom ut så flög jag upp i luften uch sedan ner i marken upp igen och ner igen sen var jag död.......

Och efter detta ..... Bannad ...... det var det som hände
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Praest[Man]
Anti Spam Force


Joined: 01 Nov 2002
Posts: 1761

PostPosted: Tue Apr 29, 2003 17:53 pm    Post subject: Reply with quote

Detta är ju "Drop repeatedly"-straffet som finns. Gubben lyfts och släpps tills han dör kort sagt.
Back to top
View user's profile Send private message
Guest






PostPosted: Tue Apr 29, 2003 17:53 pm    Post subject: Reply with quote

ZtaRDuZT wrote:
Kan du på något sätt förklara vad som hände?

...
Zyk0 wrote:
då jag råkade tk:a en kille.... Jag gick vidare en bit och helt plötsligt flög jag upp och ner som en jojo....... och dog....


Sorry att jag skriver men, Zyco tk:a , offret valde att skjuta upp honom i luften, den där raket grejjen, så han flög upp i luftenmedans ztarduzt trodde han fuska... alla gör misstag men nu e allt löst..
Back to top
ZtaRDuZT



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 177
Location: Sthlm, The Capital

PostPosted: Tue Apr 29, 2003 17:54 pm    Post subject: Reply with quote

Har kollat upp i loggarna vad som kan ha hänt och samspråkat lite med övriga admins.
Du har förmodligen åkt på en så kallad raket som straff efter din TK, jag missuppfattade denna som airwalk, antagligen för att det såg väldigt konstigt ut när du var inne i gången och sedan kom ut utanför och flög upp, hörde heller inte det raketljud man brukar göra.
Ett misstag av mig som jag ber om ursäkt för.

Bannen är borttagen och du kan gå in och lira igen.

PS. Ingen smart idé att kalla admins för bankåta eller fula saker, det kan ofta resultera i ban trots att man inte gjort något galet. Bättre att vara saklig och lugn, allt löser sig till slut. DS.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies