HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Det här gör mig irriterad (wtj)
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Requests?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
McQwert



Joined: 16 Jan 2003
Posts: 1639
Location: Västkusten

PostPosted: Thu May 01, 2003 11:43 am    Post subject: Det här gör mig irriterad (wtj) Reply with quote

Satt och spelade på aztec nyss. Som vanligt när jag connectar tar jag auto-assign och till min obefintliga förvåning blev jag T..
Jaja, tänkte jag, bara att kämpa på, men det är ju inte så kul att se att 4 pers har kommit till T och 6 pers till CT (hur gick det till??)

Men det jobbigaste är att när T har förlorat 3ggr i rad flyttar PTB över en bra spelare från CT och GENAST ser en liten lamer chansen att jojna CT. Under hela mappen kämpade och slet PTB för att jämna ut lagen, men det var helt förgäves då alla T flydde över hela tiden så fort de fick chansen.. Gör ju inte heller saken bättre att alla som connectar väljer CT direkt

Jag har sett detta så många gånger, inte bara på aztec, och jag är så jäkla trött på det..

Snälla går det inte att helt ta bort "select team" funktionen och göra auto assign som det enda alternativet?? Skulle verkligen behövas på servrarna

Tack och hej!
Back to top
View user's profile Send private message
[KACFM]Old_Dog



Joined: 28 Oct 2002
Posts: 1195
Location: Gothenburg / Sweden

PostPosted: Thu May 01, 2003 11:54 am    Post subject: Reply with quote

I'm with stupid... Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
hickenZliZe



Joined: 22 Oct 2002
Posts: 232
Location: Oxelösund

PostPosted: Thu May 01, 2003 13:34 pm    Post subject: Reply with quote

Auto Fur alles...Tar jag alltid,oavsett vilken bana det är.
Ibland kan det låta som att jag whinar på laget,men jag försöker drva på dem när det gäller vad man ska göra.Nåt som jag verkligen avksyr är när man är CT och resten av laget rushar åt ett håll och man själv sitter i bombsite och ser 4-7 Terrror komma springandes mot mig.Em gång kanske inte är så farligt,men 10 ggr är desto jobbigare.En gång så fick PTB fnatt,igår kväll tror jag...3 mot 11,jag var en av de 3 och en del vägrade hoppa över smat e som till sist hoppade över så drog ptb bort 2 utav de i mitt lag.visst,ptb är bra men ibland har den en dålig dag känns det som Wink Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
crab_people



Joined: 22 Jan 2003
Posts: 3406

PostPosted: Thu May 01, 2003 14:43 pm    Post subject: Reply with quote

det där med wtj är är jobbigt, men det är ok på andra banor än aztec eftersom man kan klara sej själv utan tm8s och ändå ha visst nöje.
på aztec är man så beroende av laget som T och om det är dåligt så går det ju dåligt för en själv och det är tråkigt. Därför borde aztec tas bort från mapcyclen! Smile
Ps. missuppfatta mej inte Ds.
Back to top
View user's profile Send private message
Praest[Man]
Anti Spam Force


Joined: 01 Nov 2002
Posts: 1761

PostPosted: Thu May 01, 2003 14:47 pm    Post subject: Reply with quote

Vore faktiskt nåt med 3 WTJ max, 1 timme tempban om man bryter mot detta. Om det nu finns nåt script för detta, eller kanske går att ställa in i ptb?
Back to top
View user's profile Send private message
M.Y.S | Delerium



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1035

PostPosted: Thu May 01, 2003 19:42 pm    Post subject: Reply with quote

haha vilka fjantar folk e MAN SKA VARA T på aztec ;D det e roligast Very Happy
Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
soulreaper



Joined: 22 Feb 2003
Posts: 62

PostPosted: Fri May 02, 2003 9:45 am    Post subject: Reply with quote

Kan ni inte fixa så att man bara kan välja auto? Har sett att dom har det på andra servrar och det skulle ju underlätta en hel del...

Eller så är det rent av så att Aztec, italy, militia helt enkelt är för ojämna och behöver bytas ut?
Back to top
View user's profile Send private message
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Fri May 02, 2003 10:27 am    Post subject: Reply with quote

Det är ju dock så att man aldrig vill vara i samma lag som somliga spelare här på maffia... typ niemela... man vill ju vara i motståndarlaget så man har chans att få lite frags, annars tar ju bara niemela alla... sjukt trist ju...
Back to top
View user's profile Send private message
[SSRF]Snudge_B



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1897

PostPosted: Fri May 02, 2003 13:22 pm    Post subject: Re: Det här gör mig irriterad (wtj) Reply with quote

McQwert wrote:
Satt och spelade på aztec nyss. Som vanligt när jag connectar tar jag auto-assign och till min obefintliga förvåning blev jag T..
Hehe! Detta känner jag igen. Very Happy . Enda gången man nånsin blir CT med auto-assign är på Office och Cbble. Alla andra banor blir man T direkt.
Back to top
View user's profile Send private message
l3unM@n



Joined: 02 Jan 2003
Posts: 167
Location: Sthlm

PostPosted: Fri May 02, 2003 13:23 pm    Post subject: Reply with quote

Snudge du glömde italy
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[SSRF]Snudge_B



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1897

PostPosted: Fri May 02, 2003 13:24 pm    Post subject: Reply with quote

l3unM@n wrote:
Snudge du glömde italy
Ja just det italy också. Helt rätt där. Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
FLU|f0rd



Joined: 07 Oct 2002
Posts: 252
Location: Ume / Vbg

PostPosted: Mon May 26, 2003 12:57 pm    Post subject: Reply with quote

vissa servers låter inte spelarna välja lag utan kör en "auto" åt som, det kanske e en ide...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Gramner



Joined: 21 May 2003
Posts: 1326
Location: Luleå

PostPosted: Mon May 26, 2003 13:03 pm    Post subject: Reply with quote

skulle vara bra, jag tar ändå alltid auto.
Back to top
View user's profile Send private message
PlumSum



Joined: 04 Dec 2002
Posts: 958
Location: Iggesund

PostPosted: Mon May 26, 2003 14:24 pm    Post subject: Reply with quote

tar alltid auto å låter ptb ta hand om jag ska byta lag...om inte det är nån go maffian som behöver hjälp i det förlorande laget....Å AZTEC ÄR DEN TRÖGIGASTE MAPEN PÅ PUBLIC...så nu fick jag det sagt å Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Wed May 28, 2003 6:20 am    Post subject: Reply with quote

^
|
|
|


im with all the stupids Very Happy tror ja iaf Razz


Last edited by Volvo 240 on Wed May 28, 2003 7:46 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Wed May 28, 2003 7:24 am    Post subject: Reply with quote

Ut med aztec, in med PIRANESI, PIRANESI, PIRANESI !!! Laughing Ut med aztec, in med PIRANESI, PIRANESI, PIRANESI !!! Laughing Ut med aztec, in med PIRANESI, PIRANESI, PIRANESI !!! Laughing Ut med aztec, in med PIRANESI, PIRANESI, PIRANESI !!! Laughing Ut med aztec, in med PIRANESI, PIRANESI, PIRANESI !!! Laughing Ut med aztec, in med PIRANESI, PIRANESI, PIRANESI !!! Laughing Ut med aztec, in med PIRANESI, PIRANESI, PIRANESI !!! Laughing Ut med aztec, in med PIRANESI, PIRANESI, PIRANESI !!! Laughing Ut med aztec, in med PIRANESI, PIRANESI, PIRANESI !!! Laughing Ut med aztec, in med PIRANESI, PIRANESI, PIRANESI !!! Laughing Ut med aztec, in med PIRANESI, PIRANESI, PIRANESI !!! Laughing Ut med aztec, in med PIRANESI, PIRANESI, PIRANESI !!! Laughing Ut med aztec, in med PIRANESI, PIRANESI, PIRANESI !!! Laughing Ut med aztec, in med PIRANESI, PIRANESI, PIRANESI !!! Laughing Ut med aztec, in med PIRANESI, PIRANESI, PIRANESI !!! Laughing Ut med aztec, in med PIRANESI, PIRANESI, PIRANESI !!! Laughing Ut med aztec, in med PIRANESI, PIRANESI, PIRANESI !!! Laughing Ut med aztec, in med PIRANESI, PIRANESI, PIRANESI !!! Laughing Ut med aztec, in med PIRANESI, PIRANESI, PIRANESI !!! Laughing Ut med aztec, in med PIRANESI, PIRANESI, PIRANESI !!! Laughing Ut med aztec, in med PIRANESI, PIRANESI, PIRANESI !!! Laughing Ut med aztec, in med PIRANESI, PIRANESI, PIRANESI !!! Laughing Ut med aztec, in med PIRANESI, PIRANESI, PIRANESI !!! Laughing Ut med aztec, in med PIRANESI, PIRANESI, PIRANESI !!! Laughing Ut med aztec, in med PIRANESI, PIRANESI, PIRANESI !!! Laughing Ut med aztec, in med PIRANESI, PIRANESI, PIRANESI !!! Laughing Ut med aztec, in med PIRANESI, PIRANESI, PIRANESI !!! Laughing Ut med aztec, in med PIRANESI, PIRANESI, PIRANESI !!! Laughing Ut med aztec, in med PIRANESI, PIRANESI, PIRANESI !!! Laughing Ut med aztec, in med PIRANESI, PIRANESI, PIRANESI !!! Laughing Ut med aztec, in med PIRANESI, PIRANESI, PIRANESI !!! Laughing Ut med aztec, in med PIRANESI, PIRANESI, PIRANESI !!! Laughing Ut med aztec, in med PIRANESI, PIRANESI, PIRANESI !!! Laughing Ut med aztec, in med PIRANESI, PIRANESI, PIRANESI !!! Laughing Ut med aztec, in med PIRANESI, PIRANESI, PIRANESI !!! Laughing Ut med aztec, in med PIRANESI, PIRANESI, PIRANESI !!! Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
crab_people



Joined: 22 Jan 2003
Posts: 3406

PostPosted: Wed May 28, 2003 7:55 am    Post subject: Reply with quote

väl talat herr vargtass.
Back to top
View user's profile Send private message
Nimda
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2581
Location: Stockholm

PostPosted: Wed May 28, 2003 7:58 am    Post subject: Reply with quote

blått? Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Wed May 28, 2003 8:13 am    Post subject: Reply with quote

Är med den stupiden 2 posts upp åxå mest av alla "ropen skalla De_piranesi åt alla" Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Grottefar



Joined: 25 May 2003
Posts: 71
Location: Uppsala

PostPosted: Wed May 28, 2003 10:53 am    Post subject: Reply with quote

Jepps Aztec är fienden Razz
PIRANESI!!! Är vår vän Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Requests? All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies