HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
huk?
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Mon May 12, 2003 23:27 pm    Post subject: Reply with quote

Du måste haft en svår uppväxt. Kan du inte se vad som är rätt och fel längre så tycker jag synd om dig när du blir större och ska börja ta ansvar och lösa konflikter. Ditt sätt att vända en konflikt med en massa löjligt nonsens som bara du själv tror på är faktiskt skrattretande. Och om du tror att någon av oss admins bryr sig om vad du tycker så har du fel... Faktum är att sådana kommentarer som dina i sista inlägget stärker oss som admins då vi ser att vi sållar bort rätt personer.

Tack för att du påvisade det för oss...

När du blir lite äldre och sålt din moped så förstår du nog vad ansvar och rättvisa är...

Tills dess...simma lugnt.



//Serpent
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Tue May 13, 2003 0:02 am    Post subject: Reply with quote

NaDa wrote:
slutdiskuterat jag vill inte ens ha unbann längre *ignore* på fairlane sorgliga fanskap


Då ämnet verkar vara över, öppnar jag nu min söta mun och frågar Squadron^^ om han tyckte perm bann var för hårt i detta fall, när ungen väljer att häckla mortal grovt och berätta att han tycker servrarna är jättedåliga. Senast jag kollade var mortal typ målsman för dessa servrar och borde väl i rimlighetens namn inte ha något som helst intresse att släppa in en jätteelak pojke som inte ens tycker det är roligt här ?

Som att gå hem till någon som bjuder på fet fest med snygga brudar och gratissprit och sen säga att han stinker fis, är en jävla idiot och bor i ett skithus...

Ps. Eller skojade du med ditt inlägg? Ds.
Back to top
View user's profile Send private message
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Tue May 13, 2003 0:39 am    Post subject: Reply with quote

Förstår vad du menar Squid, men det är inte det som är grejjen.

Som Lupus antyder så handlar det inte om ett ord eller 3 utan om attityden som drar ner stämningen.
Vi ser sånt ganska snabbt. Man märker på en människa hur han är funtad efter bara några rader; vilket vi tydligt har fått bevis på här.





NaDa wrote:
Och problem med attityd ligger nog hos dig idiotfan.
Och va juh inte precis som att han frågade om han fick låna, mina polare och jag e inte sånna fittor som måste fråga varandra sånt. men du och dina låssaskompisar kanske är så småsinta....

BTW mortal SUGER KUK OCH SERVRARNA MED, anledningen till jag ville äns ha unbann var att mina polare lirar på era sug servers, men nu skiter jag i detta, glömt vilka idioter som dig fairlane som finns till.
tycker du är sorglig alltså

slutdiskuterat jag vill inte ens ha unbann längre *ignore* på fairlane sorgliga fanskap
Ja för denna kille har inga attitydsproblem Laughing
Back to top
View user's profile Send private message
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Tue May 13, 2003 0:41 am    Post subject: Reply with quote

&Fenan wrote:
fossil wrote:
...och ha datorkörkort för att få använda en dator samt internet.


*gulp* Shocked

fossil wrote:
(obs undantag kan göras.)


puh Smile
...och vad gör detta inlägg i detta forum??
Skärpning nu Fenan.

OCH alla andra som postar här. vädra åsikter får ni göra nån annastans.
Här löser vi problem.
Back to top
View user's profile Send private message
HOMO
Guest





PostPosted: Tue May 13, 2003 7:33 am    Post subject: HAHA BÖGAR Reply with quote

IDIOTER ÄR NI ALLIHOPA ALLIHOPA HAHA HATAR ALLA ADMINS DOM E SÅ JÄVLA TÖNTIGA! ELLER RÄTT SOM SAGT OMOGNA BANNAR HOT? LOL HAHA
Back to top
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Tue May 13, 2003 7:42 am    Post subject: Re: HAHA BÖGAR Reply with quote

HOMO wrote:
IDIOTER ÄR NI ALLIHOPA ALLIHOPA HAHA HATAR ALLA ADMINS DOM E SÅ JÄVLA TÖNTIGA! ELLER RÄTT SOM SAGT OMOGNA BANNAR HOT? LOL HAHA


En till som vill ha respekt och har haft det jobbigt med kompisar...
En Svenska lektion skulle ju inte skada att vara med på för denna kille, fast det kan ju oxå vara så att han inte börjat skolan ännu dvs är under 7år.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Tue May 13, 2003 7:46 am    Post subject: Reply with quote

För övrigt ser NaDa och HOMO ut att sitta på samma ställe. Troligen en skola eller så... Jag har inte orkat göra en Trace än, men det kan vi ju göra om det börjar skriva med otrevliga saker. Samt Abuseanmälan till skola/cafet eller vad det nu är.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Tue May 13, 2003 9:21 am    Post subject: Reply with quote

Troligen är det väl Yodel som är med i leken också. Antingen en kompis elelr samma person. Yodel åkte ut tidigare igår också för att han inte kunde sköta sig.

Oavsett vem som är vem bör både HOMO och NaDa gå en kurs i argumentationsteknik. Om man diskuterar genom personangrepp istället fakta på ett ärligt sätt, kommer man aldrig vinna vare sig respekt eller argumentation. Kanske inser småpojkarna det när de vuxit till sig lite.

När argumentationskursen är avklarad testar vi en svenskakurs så vi lär oss stava och bygga begripliga meningar. När vi kan skriva så orkar vi kanske skriva all fakta på en gång istället för att man ska behöva dra det ur folk.
Back to top
View user's profile Send private message
NaDa
Guest





PostPosted: Tue May 13, 2003 10:37 am    Post subject: Reply with quote

Aja ville bara säga en sista sak:

1) serpent är den töntigaste individ på denna planet, gör du gärna en trace på mig o HOMO och ring sen till min skola eller café som "vi" sitter på, dom skulle bara garva åt ditt sorgliga ansikte

2) fairlane haha sicken idiot

3) fren haha idiot, du verkar inte se vad fairlane skirver

4) thx HOMO and squad

5) fairlane haha sicken idiot
Back to top
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Tue May 13, 2003 10:59 am    Post subject: Reply with quote

Vad säger ni killar?
Ska vi göra något?
Jag kan nog få deras namn...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Tue May 13, 2003 12:26 pm    Post subject: Reply with quote

&FLU|Serpent wrote:
Vad säger ni killar?
Ska vi göra något?
Jag kan nog få deras namn...

Tycker definitivt vi ska göra något. Fixa fram "deras" namn, så ordnar vi något. En bra början kan ju vara att ringa sociala myndigheterna och tipsa... sen kanske Fredrik Lindström vill göra en uppföljare till "Värsta språket" med titeln "Värsta puckot"... vidare kör väl VTI fortfarande krocktester med jämna mellanrum, de kanske behöver "dummies"... jag har fler bra idéer, men någon av dessa kan ju vara heta...
Back to top
View user's profile Send private message
NaDa
Guest





PostPosted: Tue May 13, 2003 12:42 pm    Post subject: Reply with quote

Görs så serpent fixa fram "våra" namn, vet inte ens vem Yodel elr HOMO är men dom verkar inte heller gilla sånna idioter som er. Hoppas fan du gör en "trace" nu lycka till med den, om du får fram namn o adress e du välkommen hit

hade inte squad lira på era servers hade jag aldrig ens tagit upp denna diskution.
Back to top
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Tue May 13, 2003 12:48 pm    Post subject: Reply with quote

&FLU|Serpent wrote:
Vad säger ni killar?
Ska vi göra något?
Jag kan nog få deras namn...


Sorry om jag lägger mig i nu då...men serpent posta ut ip här så kan ju flertalet köra lite trace....
Sen har man ju en enkel uppgift att ta kontakt med den som tillhör ip nummret via mail....
Mot förmodan att det skulle vara en skola så kan dom ju med ganska enkla medel få fram vilken dator och vem som suttit vid den och därefter göra åtgärder....
Om det skulle vara ett it-cafe är det ju ännu bättre dom har ju full koll ofta på vem som suttit vid vilken dator...
Back to top
View user's profile Send private message
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Tue May 13, 2003 13:13 pm    Post subject: Reply with quote

NaDa 217.210.219.232 Telia: h232n2fls35o281.telia.com
HOMO/YodeL 213.65.200.31 Telia: h31n1fls31o927.telia.com

Det är ett IT-Gymnasium...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Tue May 13, 2003 13:15 pm    Post subject: Reply with quote

NaDa:
217.210.219.232
213.65.89.9


HOMO (och Yodel):
213.65.200.31
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Tue May 13, 2003 13:18 pm    Post subject: Reply with quote

&FLU|Serpent wrote:
NaDa 217.210.219.232 Telia: h232n2fls35o281.telia.com
HOMO/YodeL 213.65.200.31 Telia: h31n1fls31o927.telia.com

Det är ett IT-Gymnasium...


Intressant med ett IT Gymnasium med elever som har den inställningen till att skriva sånt på ett forum...
Undrar om ITansvarig gillar det???
Tveksamt skulle jag tro.....
Back to top
View user's profile Send private message
NaDa
Guest





PostPosted: Tue May 13, 2003 22:37 pm    Post subject: Reply with quote

hahaha asså ni e ta mig fan sorgliga, "aa vi sitter på ett it-gymnasium" "vi har jätte kul"

hur fick ni fram den slutsattsen? att vi båda har telia?

vet ni vad? ring "vårat it-gymnasium" och fråga vad "ledningen" har att säga... fyfan tycker synd om er.

kan ni inte ta ett påhopp elr personangrepp har ni fan inte på nätet att göra !!

men lycka till med "trace'n" ska bli kul o se fall du/ni får fram några nummer *host* idioter *host*
Back to top
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Tue May 13, 2003 23:09 pm    Post subject: Reply with quote

Ursäkta mig, men visst klarar vi att ta ett personangrepp, men varför skulle vi göra det?

Den som verkar att ha svårt är snarast du som inte klarar av en normal diskussion. Personangrepp är väl din enda chans eftersom argumenten tryter.

Så, Niklas Finnstam 16 år som bor i Partille och går på IT-gymnasium i Frölunda. Ska du lägga ner nu eller ska vi ringa dina föräldrar (eller kanske ComHem) eller ska vi prata med skolan?


Last edited by Fairlane on Tue May 13, 2003 23:23 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Tue May 13, 2003 23:19 pm    Post subject: Reply with quote

Jag har skickat info till Serp på dom trace jag har gjort...upp till admins att utvärdera...men att statuera ett exempel skulle kanske inte vara helt fel...
Detta står som policy för det Gymnasiet

Exempel på vad kränkande behandling kan vara
Att ständigt ignorera någon, t ex genom att inte tala med eller lyssna på henne/honom.
Genom att försvåra ett arbetes utförande t ex att undanhålla information.
Att frysa ute någon.
Att kritisera och/eller förlöjliga någon.
Att trakassera någon med exempelvis icke önskvärd e-post eller brev.
Skolans mål är en nollvision gällande kränkande behandling såsom mobbing och en nolltolerans vid förekomst
Handlingsplan gällande kränkande handling
Handlingsplanen har ett antal riktlinjer.
Skolan skall
Förebygga
Uppmärksamma
Agera
Utvärdera
alla former av kränkande handlingar och beteenden.
Förebygga
Det är en självklarhet att sprida information och kunskap om vad som är kränkande handlingar och mobbing till både elever och anställd personal.


Att aktivt göra personalen medveten om vilket ansvar de har vid mobbing, rasistiska beteenden och andra kränkande beteenden ökar möjligheten att förebygga samt upptäcka sådana handlingar. Lärarna förutsätts också agera på ett sådant sätt att de är förebilder för eleverna.


Följande frågor skall dock ställas.
Vilka är berörda? Skall rektor kopplas in?
Vilka åtgärder är lämpliga mot bakgrund av den information som framkommit vid samtal med berörda parter?
Skall kurator kopplas in?
Skall elevsamtal arrangeras?
Skall föräldrar kontaktas?
Skall rektor kopplas in?
Skall polisanmälan göras?
Back to top
View user's profile Send private message
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Tue May 13, 2003 23:37 pm    Post subject: Reply with quote

NaDa wrote:

BTW mortal SUGER KUK OCH SERVRARNA MED, anledningen till jag ville äns ha unbann var att mina polare lirar på era sug servers, men nu skiter jag i detta, glömt vilka idioter som dig fairlane som finns till.
tycker du är sorglig alltså

slutdiskuterat jag vill inte ens ha unbann längre *ignore* på fairlane sorgliga fanskap


Äh grabbar!!! här är det ju slutet gott, allting gott! Very Happy

Edit: Fortsatte läsa lite, slutet nu, ännu godare med nya Felix Uncle bens!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Page 2 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies