HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
huk?
Goto page Previous  1, 2, 3, 4
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Fri May 16, 2003 14:15 pm    Post subject: Reply with quote

NaDa wrote:
Asså fren tror du jag e rädd för dig elr? du är juh fyfan den mest tönt jag sett, och varför ska vi ta upp detta via telefon? vafan har ni forum för? asså ni säger juh förfan emot er själva när ni öppnar era käftar.
vill ni nått kan ni nå mig via irc, vill inte ha massa idioter som ringer till mig, skaffa er kompisar om ni vill prata med någon....

serpent tror nog de på gymnasiet bryr sig lika lite som comhem och "mina" föräldrar


Kan inte du ringa då kompis ? Om du får mitt nummer... eller nån annans... klart att du inte vill ha en massa idioter som ringe hem till dig. Jag däremot har en ledig lucka i min telefonbok, helt tomt under idioter, du kan få den platsen om du så önskar...
Back to top
View user's profile Send private message
NaDa
Guest





PostPosted: Fri May 16, 2003 14:50 pm    Post subject: Reply with quote

HA HA HA lupus vad har du med denna konversation att göra? e du ens admin? iofs så vill jag inte ringa till dig heller din "Bok" är säkert tom eftersom du inte har några kompisar, och nej tack jag vill inte bli din kompis tack för erbjundandet men jag har nog med kompisar sry

btw ni som inte är admins vf gör ni i detta forum?
Back to top
Praest[Man]
Anti Spam Force


Joined: 01 Nov 2002
Posts: 1761

PostPosted: Fri May 16, 2003 16:24 pm    Post subject: Reply with quote

NaDa wrote:
HA HA HA lupus vad har du med denna konversation att göra? e du ens admin? iofs så vill jag inte ringa till dig heller din "Bok" är säkert tom eftersom du inte har några kompisar, och nej tack jag vill inte bli din kompis tack för erbjundandet men jag har nog med kompisar sry

btw ni som inte är admins vf gör ni i detta forum?


En ännu bättre fråga är vad fan du gör kvar här när du inte gillar servrarna, adminsen eller ens forumet. Borde inte du vara ute och leka trafikpolis på e4 i mörkret i svarta kläder?
Back to top
View user's profile Send private message
NaDa
Guest





PostPosted: Fri May 16, 2003 16:35 pm    Post subject: Reply with quote

ojoj en till som e utan kompisar .... din morsa matade väl dig med slangbella nar du va liten
Back to top
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Fri May 16, 2003 16:36 pm    Post subject: Reply with quote

Jag är kompis med Praest[Man] och [SM]Fren... t.ex. så du har fel.
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Fri May 16, 2003 16:49 pm    Post subject: Reply with quote

NaDa wrote:
ojoj en till som e utan kompisar .... din morsa matade väl dig med slangbella nar du va liten


Problemet med dig är väl att din morsa matade dig inte ens...

Info grappen!!!
Det är många på maffia som gillar det som det är ,passar det inte dig vilket du redan har talat om så behöver du ju inte sitta här och häva ur dig otidigheter!!!...

Onm du inte märkt det studsar allt du säger tillbaka på dig själv.....


Last edited by [GTI]Quest on Fri May 16, 2003 16:55 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
[gobbe]tjusju



Joined: 10 Nov 2002
Posts: 385
Location: UDDEVALLA korpens stad

PostPosted: Fri May 16, 2003 16:53 pm    Post subject: Varför bry sig Reply with quote

varför bry sig om en sådan här kille vi låter honom bara vara så får han posta best f-n han vill då är det plötsligt inte rika roligt för honom fast ioförsig inte för oss heller
Tjudelutt
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Finnstam
Guest





PostPosted: Fri May 16, 2003 17:10 pm    Post subject: Reply with quote

Okej då kanske jag skall komma in i bilden lite med..... hmmm det citatet "mortal du suger kuk bla bla.... " sa jag för 1.5 år sedan typ... och jag spelar inte på maffia och tänker haha nog inte göra det i framtiden häller.... och Ja ... jag heter Niklas ... resten kan ni säkert med..... det wonid^et gav jag till en klan kompis vid namn JuNky för ett tag sedan ... för att han behövde ett .... nu e det så att hans lilla bror som jag inte känner till kallar sig Nada eller a han som skapa inlägget..... och så va det med det .... ha d kul....
Back to top
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Fri May 16, 2003 17:11 pm    Post subject: Reply with quote

jaha nu var de brorsorana som vaart ifarten igen Very Happy Very Happy Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Fri May 16, 2003 17:25 pm    Post subject: Reply with quote

Fattar inte att ni tar åt er Smile
Man märker på han att han är sur för att han inte får spela här, som jag skrev innan.
Han har ju fortfarande inte sagt vad han vill få sagt?
Utan maler fortfarande bara på med att vi är töntiga, sorgliga och dumma och spelar på en dålig community? Kanske iofs sant.
En community som inte tillåter han och spela där kan ju inte vara bra - i hans ögon.
Och admins som inte låter han spela här, kan ju inte vara smarta - i hans ögon.

Men han kommer med storsannorlikhet senare i livet att inse att man inte skall försöka trycka ner människor, få dom må dåligt bara för att dom inte har samma åsikter som dom själva. (eller hudfärg, nationallitet osv.)
Harvey accepterar inte folk som inte accepterar folk Very Happy


Finnstam wrote:
Okej då kanske jag skall komma in i bilden lite med..... hmmm det citatet "mortal du suger kuk bla bla.... " sa jag för 1.5 år sedan typ...

Kan nog stämma, men inte 1.5 år sen!
Tiden går långsamt när man har tråkigt, det var ½år sen. 10/19/2002 - 18:56:15 skrev du det.

Finnstam wrote:
och jag spelar inte på maffia och tänker haha nog inte göra det i framtiden häller....

Hahaha det menar du inte?

Finnstam wrote:
och Ja ... jag heter Niklas ... resten kan ni säkert med..... det wonid^et gav jag till en klan kompis vid namn JuNky för ett tag sedan ... för att han behövde ett .... nu e det så att hans lilla bror som jag inte känner till kallar sig Nada eller a han som skapa inlägget..... och så va det med det .... ha d kul....

Oki! Very Happy
Då vart det utrett.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
NaDa
Guest





PostPosted: Fri May 16, 2003 17:32 pm    Post subject: Reply with quote

Harvey man behandlar andra som man själv vill bli behandlad... det va iofs fairlane som kom men en dryg kommentar och jag svara på den, sen kommer alla andra som inte har här att göra och försöker försvara sim bästa kompis fairlane antagligen och det blivit som det blivit...

vad jag vill få sagt har jag redan sagt om du inte uppfattat det... resten är juh bara trashtalk mellan mig o folk som inte ens e admins och som inte har här att göra, dom verkar ta åt sig om nånting som jag skrivit till fairlane eller någon annan ....
Back to top
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Fri May 16, 2003 17:46 pm    Post subject: Reply with quote

NaDa wrote:
... Och va juh inte precis som att han frågade om han fick låna, mina polare och jag e inte sånna fittor som måste fråga varandra sånt. men du och dina låssaskompisar kanske är så småsinta....
...


NaDa wrote:
...sen kommer alla andra som inte har här att göra och försöker försvara sim bästa kompis fairlane ...


En sista sak:Vi finns väl inte ens... är inte vi låtsaskompisar ?
Back to top
View user's profile Send private message
DiRoZ



Joined: 20 Nov 2002
Posts: 1095
Location: .::Partille::.

PostPosted: Fri May 16, 2003 17:56 pm    Post subject: Reply with quote

seså NaDa.. vart finns du på IRC ?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Fri May 16, 2003 18:08 pm    Post subject: Reply with quote

NaDa wrote:
Harvey man behandlar andra som man själv vill bli behandlad... det va iofs fairlane som kom men en dryg kommentar och jag svara på den, sen kommer alla andra som inte har här att göra och försöker försvara sim bästa kompis fairlane antagligen och det blivit som det blivit...

vad jag vill få sagt har jag redan sagt om du inte uppfattat det... resten är juh bara trashtalk mellan mig o folk som inte ens e admins och som inte har här att göra, dom verkar ta åt sig om nånting som jag skrivit till fairlane eller någon annan ....


NaDa, om du står för ditt utalande att man skall behandla andra som man själv vill be behandlad, så verkar det ju som att du ligger på en våglängd där du skulle vilja bli kallad saker och delta i disskutioner där man skall tycka ner den andra personen så mycket som möjligt, eftersom du faktist har behandlat andra så. Man skall väl: "behandla andra, som man själv vill bli behandlad" - Och inte "behandla andra, som man själv blir behandlad". Tänk på det.
Jag tycker att du skall behandla alla så väl du kan, oavsett vad dom gör, ha ditt samvete "renare" istället är belöning nog. Istället för att ta dig upp på andras nivå, försök och ta ner dom på din istället. Det får dig att se smartare, mognare och bättre ut än den andra personen och du vinner yttliggare på det.

Och ja, du har rätt dom andra har inget på detta forum att göra, detta är imellan dom inblandade och admins.
Och vad du har sagt och vill få sagt tycker jag att jag redan har förklarat att jag har förstått.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
NaDa
Guest





PostPosted: Sat May 17, 2003 10:44 am    Post subject: Reply with quote

Mmm håller med harvey men ska en admin (fairlane) ändå inte beté sig mognare? det va väl ändå han som drog igång trashtalket? Då kom hans "kompisar" in och skrev ännu mer trash på det som jag skrev till fairlane inte sant? då alla andra ta illa upp för något jag skrev till annan person....

och jag var väl manner *imho* i början där jag fråga snällt om jag kunde få screens, eftersom jag inte hade en aning varför jag va bannad...

men nu vet jag juh.. min bror fick finnstams gammla wonid...
and now i know...

då va det slutdisskuterat här...

och harvey släng inte stenar i glashuset ... ---->

Finnstam wrote: och jag spelar inte på maffia och tänker haha nog inte göra det i framtiden häller....

harvey: Hahaha det menar du inte? <---- nödvändigt? vad hade han sagt till dig? där va du iaf inte mognare, smartare och såg bättre ut iaf *imho*
Back to top
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Sat May 17, 2003 11:12 am    Post subject: Reply with quote

Så då var det avklarat.
Finnstam har gett en värdelös nyckel till din bror. Du spelar med din brors nyckel. Du är bannad.
Borde det inte gått upp ett ljus för dig INNAN du kom in och undrade?? Jag menar, du borde väl vetat att det inte var en orginalnyckel (tex eftersom din bror inte har en egen kopia av HL på hyllan? just guessing...)

Och kan alla inte bara SLUTA använda ordet 'moget'!? Det är ungefär det FÅNIGASTE uttrycken som finns.
Vad man gör och säger har ingenting med mognad att göra. Slå upp ordet och lär er dess egentliga betydelse innan ordet byter mening... som 'newbie'.
Back to top
View user's profile Send private message
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Sat May 17, 2003 17:08 pm    Post subject: Reply with quote

NaDa wrote:

och harvey släng inte stenar i glashuset ... ---->

Finnstam wrote: och jag spelar inte på maffia och tänker haha nog inte göra det i framtiden häller....

harvey: Hahaha det menar du inte? <---- nödvändigt? vad hade han sagt till dig? där va du iaf inte mognare, smartare och såg bättre ut iaf *imho*

huh? Han skriver också "haha", jag skrattar inte åt honom, jag skrattar med honom Razz Han verkar iallafall tycka det är roligt att han inte kommer spela här mer, jag tycker också att det är roligt att han inte spelar här mer, vad är problemet?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
NaDa
Guest





PostPosted: Sat May 17, 2003 17:38 pm    Post subject: Reply with quote

Naa fren inte varje dag man byter cd-key (iaf inte för mig) plus att bannen kom lagom efter datan vart på LAN osv osv plus att om fairlane betett sig mer manner hade det inte vart sån otrevlig diskution....

attityden ligger inte i varje fall i mig...
Back to top
n3uro
2007 Gulddonator
2007 Gulddonator


Joined: 14 Jan 2003
Posts: 2643
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Mon Jun 09, 2003 5:10 am    Post subject: Reply with quote

haha..

sitter o läser kanske en månad efteråt.. fy fan vad killen är smått korkad...

Hahaha

Attityd problem...

sorry för jag spammar i detta forumet, men kan inte sluta råflabba....
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4
Page 4 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies