HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
WONID: 2007156

 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Karl-banan



Joined: 07 May 2003
Posts: 4

PostPosted: Wed May 07, 2003 10:59 am    Post subject: WONID: 2007156 Reply with quote

Min kompis WONID, som jag har fått. Ska bara kolla om det är något grovt, eller om man kan få strafflindring..
Back to top
View user's profile Send private message
mortal
Founder


Joined: 26 Sep 2002
Posts: 859
Location: malmö

PostPosted: Wed May 07, 2003 11:04 am    Post subject: Reply with quote

Wonid: 2007156
Playername: karl AKA eiri.mp3
Bantime: Perm (min)
Reg date: 2003-01-07 20:02
Reg by: Fren
Reg description:
HLBM: andra gången gillt:
1:a Whine, utför inte uppdrag etc etc. By fairlane
2:a samma sak plus "sug kuk"
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Karl-banan



Joined: 07 May 2003
Posts: 4

PostPosted: Wed May 07, 2003 11:33 am    Post subject: Reply with quote

okey det är jag som var karl. Jag erkänner att jag sa "sug kuk", men det var efter en ordväxling med en annan i mitt lag som klagade på att jag inte gav han backup osv. Vilket man inte kan begära på public.. Man kan begära att man plantar och defusar och det gör jag nästintill hela tiden(har säkert missat det nån gång). Och så till min fråga.. Går det att lindra straffet, eller kommer bannen förbli permanent?
Back to top
View user's profile Send private message
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Wed May 07, 2003 11:57 am    Post subject: Reply with quote

Karl-banan wrote:
okey det är jag som var karl. Jag erkänner att jag sa "sug kuk", men det var efter en ordväxling med en annan i mitt lag som klagade på att jag inte gav han backup osv. Vilket man inte kan begära på public.. Man kan begära att man plantar och defusar och det gör jag nästintill hela tiden(har säkert missat det nån gång). Och så till min fråga.. Går det att lindra straffet, eller kommer bannen förbli permanent?


Du har fått två bans vilket är en enkel ekvation:

1 gång är varning 2 gånger = Permban.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Karl-banan



Joined: 07 May 2003
Posts: 4

PostPosted: Wed May 07, 2003 12:02 pm    Post subject: Reply with quote

Jo, det vet jag, men jag har sett flera som har fått strafflindring, trots permban.
Back to top
View user's profile Send private message
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Wed May 07, 2003 12:04 pm    Post subject: Reply with quote

Vänd dig till Fren, det är han som bannat dig och det är han som måste avgöra det. Kontakta honom på IRC om du vill ha ett snabbt svar.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Karl-banan



Joined: 07 May 2003
Posts: 4

PostPosted: Wed May 07, 2003 12:11 pm    Post subject: Reply with quote

tack
Back to top
View user's profile Send private message
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Wed May 07, 2003 16:25 pm    Post subject: Reply with quote

Karl-banan wrote:
att jag inte gav han backup osv. Vilket man inte kan begära på public..

???!?!?!?!?!??!?!

Det var det ABSOLUT DUMMASTE jag hört!!

Försöker du ursäkta ditt uppförande med att påstå att du inte vill ge backup för att man inte ska förvänta sig det!?
Maffia har UTMÄRKT TP och backup och allt vad det heter om du jämför med andra comunitys. Ok att man inte alltid får backup, men du ska väl ändå inte fnysa åt folk som klagar på att du inte ger det???

Tänk en gång till och försök med en annan ursäkt, och server.

Du är bernad*. live with it.





*interntskämt Razz
Back to top
View user's profile Send private message
Karl-Banan-
Guest





PostPosted: Sun May 11, 2003 20:37 pm    Post subject: Reply with quote

Det skulle vara många bans om ni skulle följa den regeln. Om någon skriker need backup o sen dör han 5 sekunder efteråt, så har han rätt att kalla mig idiot för att jag höll en annan pos och inte kunde bistå med hjälp. Är det så ni på maffia tänker så vill jag heller inte spela på era servers. MEN jag kan tillägga att er ban lista skulle vara överfull, om ni verkligen använde denna regel på alla och inte bara på dem som råkar ut för någon whiner...
Back to top
Karl-banan-
Guest





PostPosted: Sun May 11, 2003 20:40 pm    Post subject: Reply with quote

Tänkte fråga en sak också bara... Varför får jag perm ban när jag har gjort 2 saker, men Gute temp när han har skrikit ut olämpliga saker 3 gånger.
L0428022.log:L 04/28/2003 - 20:07:17: "Gute<4556><1571291><TERRORIST>" say_team "sa jaffla fittstimmiga alla ar" (dead) )

L0502023.log:L 05/02/2003 - 17:20:07: "FLU|Gute<5653><1571291><TERRORIST>" say_team "kukjavel, flytta pa dej" (dead)
L0503023.log:L 05/03/2003 - 18:04:44: "FLU|Gute<8685><1571291><CT>" say "fittlag" (dead)
Back to top
Fenan
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3348
Location: Örebro

PostPosted: Sun May 11, 2003 20:41 pm    Post subject: Reply with quote

det försöker vi ju också. vilket du fått erfara. adjö
Back to top
View user's profile Send private message
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Sun May 11, 2003 20:56 pm    Post subject: Reply with quote

Karl-banan- wrote:
Tänkte fråga en sak också bara... Varför får jag perm ban när jag har gjort 2 saker, men Gute temp när han har skrikit ut olämpliga saker 3 gånger.
L0428022.log:L 04/28/2003 - 20:07:17: "Gute<4556><1571291><TERRORIST>" say_team "sa jaffla fittstimmiga alla ar" (dead) )

L0502023.log:L 05/02/2003 - 17:20:07: "FLU|Gute<5653><1571291><TERRORIST>" say_team "kukjavel, flytta pa dej" (dead)
L0503023.log:L 05/03/2003 - 18:04:44: "FLU|Gute<8685><1571291><CT>" say "fittlag" (dead)

Det var hasn "first offence" du har vat på tapeten en gång innan 1temp+1temp=PERM om Gute klantar till de igen så lär väl han ryka även om ja hoppas innerligt att han sköter sej..........som inte du lyckades göra
Säger du sug kuk till admin va fan har du å vänta dej då egentligen tror du bernad å klar byebye
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Sun May 11, 2003 21:59 pm    Post subject: Reply with quote

Karl-Banan- wrote:
Det skulle vara många bans om ni skulle följa den regeln. Om någon skriker need backup o sen dör han 5 sekunder efteråt, så har han rätt att kalla mig idiot för att jag höll en annan pos och inte kunde bistå med hjälp. Är det så ni på maffia tänker så vill jag heller inte spela på era servers. MEN jag kan tillägga att er ban lista skulle vara överfull, om ni verkligen använde denna regel på alla och inte bara på dem som råkar ut för någon whiner...
Kompis... du blev inte bannad för att du inte gav backup. Du blev bannad för "sug kuk" + plus att du inte deffar/plantar.

Jag sticker inte under stolen med att man inte alltid kan förvänta sig backup, men de som INTE ger backup har oftast anledning till det (man är i duell, man håller en bombplats etc etc). Oftast skiter folk i att ge backup för att de springer omkring och jagar frags, eller så kan de inte ge backup för att de är på andra sidan mapen... eftersom de har varit ute och jagat frags.

Jag ger ALLTID backup om jag anser att personen behöver det eller om jag är ledig.
Sitter det 4 pers på en b-site och en av dem behöver backup så skiter jag i det. Då är det bättre att hålla sin position.
Sitter jag själv med 3 fiender emot mig så försöker jag ju först klara av dessa eller skriker på backup själv
Back to top
View user's profile Send private message
karl-banan-
Guest





PostPosted: Tue May 13, 2003 10:55 am    Post subject: Reply with quote

Jag erkänner att jag sa "sug kuk", men att jag inte plantar o deffar godtar jag inte. Men skit i det här nu.. lås tråden..
Back to top
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies