HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
[FreezeBitch] vs [Krav] matchrapport.
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> The League
View previous topic :: View next topic  
Author Message
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Mon May 19, 2003 9:00 am    Post subject: [FreezeBitch] vs [Krav] matchrapport. Reply with quote

[FreezeBitch] vs [Krav] matchrapport.

Efter visst strul och lite schemaändringar blev det på något sätt liga-match mellan FB och Krav. Vi drabbade samman på dust2...

För [FreezeBitch] spelade Lupus, KrosuZ, MediuM, Malakai och naTas, för [Krav] spelade fem trevliga pojkar.

Vi börjar som bad-boy-terroristas och kör lite blandade taktiker och visst går det bra, det kan man inte klaga på. Lille KrosuZ var ypperligt effektiv i början, under de 3-4 första rundorna knep han minst 9 stycken Krav-märkta grönsaker, väldigt snällt av honom.

Vi intog A några gånger, men ville sen variera oss och springa till B istället. Till vår stora besvikelse visar det sig att Krav gett sig katten på att hålla B i ett järngrepp, vi dog nog.

Jag vill minnas att det sen trevade lite fram och tillbaka, men att vi efter några skumma hjälteinsatser från de flesta (jag minns mest att jag rätt som det var pangade folk i huvet till höger och vänster).

Resultat första halvan, när FB var T:

[FreezeBitch] 10 - [Krav] 6

Nu skulle vi vara poliser, det var roligt. Vi höll våra baser ganska bra, mycket bättre än vanligt, vi brukar ju vara kassa som CT... Malakai hade dagen till ära jour på att vakta catwalken, men grät nästan i ventrilo, då han inte fick visa hur tapper han var med sina puffror. [Krav] blandade mellan långa gången och lilla, men efter att ha blivit brutalt mördade av mig och MediuM på lilla blev det mer och mer action för grabbarna i långa gången. De stretade emot bra, oftast tillräckligt mycket för att lotto-Lupus och spray-MediuM skulle hinna fram och hjälpa till. Vi lyckades defusa bomber till höger och vänster... visst dog vi emellanåt, men sett till helheten var vi nöjda med varandra och med våra insatser. Very Happy

Resultat andra halvan, när FB var CT:

[FreezeBitch] 11 - [Krav] 5

GG pojkar, detta var skojigt så det förslog... Laughing

EDIT: Att vi lirade utan matchscriptet på VIP-en (typ STEDevils burk pallade tydligen inte det, eller nåt) och det bar med sig auto-slay på icke utfört uppdrag (nån av oss blev väldigt fäst vid sin fina bössa en gång eller två), men det var ju inte så värst noga... Rolling Eyes Smile
Back to top
View user's profile Send private message
STEDevil



Joined: 19 Oct 2002
Posts: 431

PostPosted: Sun May 25, 2003 18:57 pm    Post subject: Re: [FreezeBitch] vs [Krav] matchrapport. Reply with quote

Quote:
GG pojkar, detta var skojigt så det förslog... Laughing


Oje, spela vi i samma match?
Jag minns mest ett gäng otrevliga FB folk som gnällde o klagade på att de hade för hög ping på min server (40-80 vilket alla i krav hade med) o sen sa åt mig att sluta whina när jag hade 30 i choke/loss på vippen och kom med trevliga kommentarer som att "skaffa dig bredband".

Om ni va irriterade över att Kass inte dök upp, så var det väldigt onödigt att ta ut det över oss. Vi va både där, hade gobbe som noshow själva o spela med 4 pers plus en (jag) med megalagg utan att va sura o gnälliga (fast vi fölora).

VBG o en attityd jag inte hade väntat mig från FB.
Back to top
View user's profile Send private message
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Sun May 25, 2003 23:34 pm    Post subject: Re: [FreezeBitch] vs [Krav] matchrapport. Reply with quote

STEDevil wrote:
Quote:
GG pojkar, detta var skojigt så det förslog... Laughing


Oje, spela vi i samma match?
Jag minns mest ett gäng otrevliga FB folk som gnällde o klagade på att de hade för hög ping på min server (40-80 vilket alla i krav hade med) o sen sa åt mig att sluta whina när jag hade 30 i choke/loss på vippen och kom med trevliga kommentarer som att "skaffa dig bredband".

Om ni va irriterade över att Kass inte dök upp, så var det väldigt onödigt att ta ut det över oss. Vi va både där, hade gobbe som noshow själva o spela med 4 pers plus en (jag) med megalagg utan att va sura o gnälliga (fast vi fölora).

VBG o en attityd jag inte hade väntat mig från FB.


1. Jag skrev om matchen.

2. Du kan inte minnas rätt. Att vi var otrevliga kan jag inte dra mig till minnes, inte riktigt det vi pysslar med. Vad jag aldrig förstod var varför vi skulle spela på en server där det flöt kasst för många istället för på den fina VIP-servern. Uppenbarligen hade du lagg och dittan och dattan på båda servrarna (så som jag förstod) och du måste ju vaknat på fel sida eller helt dammat igen ögonen om du tar en replik som "skaffa dig bredband" som otrevlig. Är du knasig eller mannen? Tyckte alla i [Krav] att vi var otrevliga och gnälliga (medans ni var trevliga och glada) eller var det blott du som drogs med vanföreställningar ?

Ärligt, jag vet att jag kom lite sent in i handlingarna inför matchen (en FB laggade ur typ, eller nåt...), men jag minns bestämt att jag till dig sa "skaffa dig bredband" och om du tog det som en dryg, otrevlig och gnällig kommentar föreslår jag att du inte spelar mot oss någon mer gång, då du uppenbarligen inte kan ha många glimtar i ögat. Banne mig, vad är problemet pojk ? Question Confused

Påpekar igen att jag kom en smula sent in i handlingarna, men tror inte illa om mina vänner, däremot är jag inte överförtjust i påhopp av det här slaget.

/ Anders Cronström (fetaste bossen i FB)
Back to top
View user's profile Send private message
STEDevil



Joined: 19 Oct 2002
Posts: 431

PostPosted: Mon May 26, 2003 5:42 am    Post subject: Re: [FreezeBitch] vs [Krav] matchrapport. Reply with quote

& [FreezeBitch]Lupus wrote:


2. Du kan inte minnas rätt.


Det e bara att kolla i vippens o min servers loggar om du har lust.

Quote:

Uppenbarligen hade du lagg och dittan och dattan på båda servrarna (så som jag förstod)


Nej, jag hade inga problem alls på min egen server. Det va inte min dator det va fel på utan routingen från mig till vippen.

Quote:

Ärligt, jag vet att jag kom lite sent in i handlingarna inför matchen (en FB laggade ur typ, eller nåt...), men jag minns bestämt att jag till dig sa "skaffa dig bredband" och om du tog det som en dryg, otrevlig och gnällig kommentar föreslår jag att du inte spelar mot oss någon mer gång, då du uppenbarligen inte kan ha många glimtar i ögat.


Att få kommentarer av flera i motståndarlaget om att man whinar när man har 30 i choke/loss o warplaggar så fort man ser en fiende (o säger detta INNAN matchen börjar) ser jag inte som att det har med "glimten i ögat att" göra. Detta speciellt när det kommer från folk som klagar på för hög ping när de har 60 latency på en annan server så vi redan fått byta server en gång.

Det var ju uppenbarligen ingen av er som tyckte vi skulle byta server igen även om det var helt ospelbart för mig, men det är väl den där "glimten i ögat" jag saknar för att begripa logiken bakom det?

Quote:

Påpekar igen att jag kom en smula sent in i handlingarna, men tror inte illa om mina vänner, däremot är jag inte överförtjust i påhopp av det här slaget.


Det är inget påhopp, utan en mer verklighetsförankrad beskriving av hur matchen var. För mig blir inte GG bara för att mitt lag vinner, utan om båda sidor e trevlig mot varandra o har kul.
Jag höll tyst hela matchen, men jag hade väntat mig en ursäkt för ert beteende i efterhand eller åt minstone att ni skämdes i tysthet, inte som nu ett slag i ansiktet med "kul match grabbar", för det var det verkligen inte.

Vill jag spela mot folk som gnäller o bara bryr sig om de själva har bra ping och vinner så kan jag spela mot en random klan från pracc.se när som hellst.
Back to top
View user's profile Send private message
[siLL]MediuM



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 2434

PostPosted: Mon May 26, 2003 7:29 am    Post subject: Reply with quote

jag kan inte minnas att vi var otrevliga men vipen va bättre för fler personer än vad din server va... jag fick piss-ping och det var det fler som fick.. jag tänker inte spela liga-matcher med 70-80 ping... det kommer jag aldrig å göra... sen tycker jag inte att vi whineade så mycket.. vi bara sa att det inte gick å spela på den servern,.. inte mer med det...
Back to top
View user's profile Send private message
STEDevil



Joined: 19 Oct 2002
Posts: 431

PostPosted: Mon May 26, 2003 7:47 am    Post subject: Reply with quote

[quote="[gobbe] jag tänker inte spela liga-matcher med 70-80 ping... det kommer jag aldrig å göra... sen tycker jag inte att vi whineade så mycket.. vi bara sa att det inte gick å spela på den servern,.. inte mer med det...[/quote]

Nä det e helt ok att du inte vill spela med 70-80 i ping, men min poäng här e att vi inte gnällde på er för det. Däremot så fick jag bara oförskämdheter till svar när jag sa att vippen inte funka för mig.

Eftersom ni inte ens va villiga att spela med 70-80 i ping så tror jag du kan förstå att jag inte tyckte det var trevligt att behöva spela med fryslagg o warpeffekt genom hela matchen.
Back to top
View user's profile Send private message
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Mon May 26, 2003 8:30 am    Post subject: Reply with quote

[gobbe]ErnsT-HummeR wrote:
jag tänker inte spela liga-matcher med 70-80 ping... det kommer jag aldrig å göra...
*host*diva*host* Razz
Back to top
View user's profile Send private message
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Mon May 26, 2003 14:21 pm    Post subject: Reply with quote

OK, om jag nu fattat det hela rätt, så vara mina goda klankamrater otrevliga och gnälliga innan jag kom och sen när jag gled in på servern kulminerade det hela med min fantastiskt otrevliga kommentar "skaffa dig bredband", eller ? Driver du med mig, eller ? Question

Talar du för hela [Krav] nu ? Om alla har fått den här uppfattningen om oss känner jag mig tvungen att logga in på mitt interflorakonto och bums skicka över blomster och lite barbershopboys alternativt be om ursäkt för att vi tog er för slappa snubbar. Confused

Gällande serverbiten förstår jag inte heller riktigt dealen. Av de 2 servrar som fanns att tillgå var den ena halvkass för alla och den andra bra för alla utom för dig. Detta var naturligtvis inte alls skojigt, det tyckte väl ingen ? Vart tyckte du vi skulle spela egentligen ? På din server eller på VIP-en ? Det är ganska vanligt att försöka ha en snubbe på stand-by till matcher, utifall att någons dator eller lina skulle sagga ihop, det kanske skulle vara något ?

Finns det någon liten möjlighet att du efter en del problem blev lite sur och tolkade vad man än skrev till dig som just "bara oförskämdheter" ? Hur fan kan du bli lack på att man säger "skaffa dig bredband" ?

Jag föreslår att vi träffas i ett kuddrum och kramas, för när jag tar mig samman lite märker jag ju att det är en stor kram som behövs här, så du slutar vara citronsur och blir sockersöt igen.

Kram på dig.
Back to top
View user's profile Send private message
[siLL]MediuM



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 2434

PostPosted: Mon May 26, 2003 14:43 pm    Post subject: Reply with quote

[SM]Fren wrote:
[gobbe]ErnsT-HummeR wrote:
jag tänker inte spela liga-matcher med 70-80 ping... det kommer jag aldrig å göra...
*host*diva*host* Razz


Ehh ? typ bara smart....
Back to top
View user's profile Send private message
STEDevil



Joined: 19 Oct 2002
Posts: 431

PostPosted: Tue May 27, 2003 0:27 am    Post subject: Reply with quote

& [FreezeBitch]Lupus wrote:
Driver du med mig, eller ? Question


Har du sett nån smiley i mina posts?

Quote:

Gällande serverbiten förstår jag inte heller riktigt dealen. Av de 2 servrar som fanns att tillgå var den ena halvkass för alla och den andra bra för alla utom för dig. Detta var naturligtvis inte alls skojigt, det tyckte väl ingen ? Vart tyckte du vi skulle spela egentligen ? På din server eller på VIP-en ? Det är ganska vanligt att försöka ha en snubbe på stand-by till matcher, utifall att någons dator eller lina skulle sagga ihop, det kanske skulle vara något ?


Vi hade 1 standby, tills det blev klart att vi inte skulle spela mot gobbe pga noshow. När det sedan blev klart att vi skulle kunna möta er istället så hade vi ingen standby kvar.
Dessutom, 60 i latency i snitt på en server e inget problem att spela på så länge man inte har choke eller loss. Om i princip alla ligger på ungefär likvärdig latency mellan tex 40-80 som det var på min server, så är det ingen som har speciellt stor fördel/nackdel.

För övrigt kan ju nämnas att förutom att det var helt ospelbart för mig på vippen så låg samtliga FB på 10-30 till vippen medan krav hade 30-60, dvs skillnade MELLAN lagen var betydligt större på vippen än på min server även om vi helt bortser från mina problem.

Så ja, den utan tvekan bästa server av de 2 som fanns omedelbart tillgängliga hade varit min, eftersom det hade varit jämnast för båda sidor.
Dessutom så skulle det säkert gått att fixa fram ett 3dje alternativ utan större problem, men det var uppenbart att folk i FB inte var intresserad av en sådan lösning utan föredrog att kalla mig whiner istället.

Quote:

Finns det någon liten möjlighet att du efter en del problem blev lite sur och tolkade vad man än skrev till dig som just "bara oförskämdheter" ? Hur fan kan du bli lack på att man säger "skaffa dig bredband" ?


Jag blev irriterad för att det inte var den enda trista kommentaren som kom från ditt lag och den kom efter att VI redan hade bytt server för att NI ville det. Jag hade väntat mig att ni skulle visa samma respekt gentemot oss som vi gjorde mot er, men ingen av er verka särskillt intresserad av lösa det genom att byta till nån annan server, för vippen funka bra för ER™

Sur blev jag inte förrän jag läste ditt inlägg om hur glatt o trevlig det hade vatt på matchen, eftersom enda anledningen till det var att vi INTE gjorde det jag blev anklagad för (whine). Hade vi haft samma inställning som FB så hade matchen aldrig ens kommit igång.

Jag bryr mig inte om hur FB vill vinna sina matcher, men ha åtminstone guts att stå för att det enda ni tänker på är att ni själva ska ha så stor fördel som möjligt.
Om det inte är det som FB står för så föreslår jag att ni i FB e extra snälla o trevliga mot era kvarvarande motståndare för att verkligen visa att det inträffade bara var tillfällig irritation/hjärnsläpp & missförstånd pga av allt strul före matchen.

GL HF i resten av era SML matcher o hoppas ni tar lärdom av kritiken o inte bara ignorerar om/när motståndarlaget har problem nästa gång utan faktiskt försöker ta del i att lösa det på bästa sätt för båda sidor.
Back to top
View user's profile Send private message
[siLL]MediuM



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 2434

PostPosted: Tue May 27, 2003 6:09 am    Post subject: Reply with quote

Quote:
Jag blev irriterad för att det inte var den enda trista kommentaren som kom från ditt lag...


Jag vill jättegärna titta på vad vi gav för kommentarer för jag fattar verkligen ingenting.. så upp med loggarna nu... för "löst" snack pallar jag inte med..
Back to top
View user's profile Send private message
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Tue May 27, 2003 7:31 am    Post subject: Reply with quote

STEDevil wrote:
Har du sett nån smiley i mina posts?


Nej och det gör mig ont att du är så ledsen och upprörd.

STEDevil wrote:
Jag bryr mig inte om hur FB vill vinna sina matcher, men ha åtminstone guts att stå för att det enda ni tänker på är att ni själva ska ha så stor fördel som möjligt.


Ja, det är ju ett välkänt faktum att vi lamar oss allt vi kan och gör vårt yttersta för att skaffa oss så stora fördelar som möjligt... alltid...

Kan du lägga av eller ? Innan jag svarar mer på detta vill jag veta att det inte är någon bror eller kusin som skriver i ditt ställe, för det här är ju rent jävla skitsnack.

Jag vill gärna se dina klankamraters oediterade åsikter om allting, från start till mål. Det vore synd om du drog med dem i fallet. Under matchen kan jag svära på att flera av dina klankamrater garvade, multipelt, men... jag kanske minns fel...

PS. Om det nu är som du antyder, att vi är de fetaste lamers världen skådat och gör allt för att skaffa oss fördelar, då lovar jag att klanen [FreezeBitch] är nedlagd innan veckans slut, för då har vi tydligen levt i en fantasivärld där folk tyckt vi varit trevliga. DS.
Back to top
View user's profile Send private message
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Tue May 27, 2003 8:19 am    Post subject: Reply with quote

Ok...

SM-League:
Syfte: Att få Maffias stammisklaner att spela en liten liga mot varann och ha kul.

Här åker syftet all världens väg. Tråkigt.

Jag bryr mig inte om vem som har rätt eller fel, men några fruktansvärt lätta saker att göra för att fimpa den här sortens diskussion:
1. Servern var dålig? Ta screens på ping och loss/choke.
Byt server, byt matchtid eller håll tyst.
2. Whine, otrevliga kommentarer osv osv? Ta screens så sköter vi admins det.

Matchen är spelad. Inga klagomål kom till mig efter match. Inga screens/loggar är postade.
Det ni nu håller på med är att snacka skit om varann. "ni gjorde si" "men ni gjorde ju så". LÄGG NER OMEDELBART!!

INNAN nån skriver nåt mer här i vill jag ha bevis på att allt detta ovan har inträffat. Annars föreslår jag att ni bara tar varann i hand, rycker på axlarna och låter livet gå vidare. Vi/ni är trots allt kompisar i kompisklaner, inte dödsfiender i varsit finallag i CPL.

Shocked
Back to top
View user's profile Send private message
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Tue May 27, 2003 8:58 am    Post subject: Reply with quote

& [FreezeBitch]Lupus wrote:
Jag föreslår att vi träffas i ett kuddrum och kramas, för när jag tar mig samman lite märker jag ju att det är en stor kram som behövs här, så du slutar vara citronsur och blir sockersöt igen.

Kram på dig.

Jag försöker ju kramas.
Back to top
View user's profile Send private message
STEDevil



Joined: 19 Oct 2002
Posts: 431

PostPosted: Tue May 27, 2003 10:29 am    Post subject: Reply with quote

[SM]Fren wrote:

Matchen är spelad. Inga klagomål kom till mig efter match. Inga screens/loggar är postade.

INNAN nån skriver nåt mer här i vill jag ha bevis på att allt detta ovan har inträffat.


Bara ta en titt i loggarna på vippen, och om du hittar ett enda meddelande från nån i FB där någon form av lösning (eller att de ens bryr sig) för de problem jag hade på Vippen så ska jag genast be om ursäkt.

Däremot har du inte fått några klagomål eller screenhots av Krav, för vi har inte bestridit matchresultatet o tänker inte göra det heller. Det enda jag vänder mig mot är det skenheliga i att försöka skapa en image av sin klan inne på forumet som inte riktigt överenstämmer med hur man beter sig inne på servern.

& [FreezeBitch]Lupus wrote:

Jag försöker ju kramas.

Aaa jag ser det.
& [FreezeBitch]Lupus wrote:

Är du knasig eller mannen?
var det blott du som drogs med vanföreställningar ?
föreslår jag att du inte spelar mot oss någon mer gång


Testa nån gång att behandla folk med lite mindre spydigheter så ska du se att det är lättare att få dem att vilja kramas med.
Jag lovar, det funkar både på servrar och på forum.
Back to top
View user's profile Send private message
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Tue May 27, 2003 11:51 am    Post subject: Reply with quote

& [FreezeBitch]Lupus wrote:
Jag vill gärna se dina klankamraters oediterade åsikter om allting, från start till mål. Det vore synd om du drog med dem i fallet.


Kan du inte börja med att lugna ner dig lite och sen be någon av de andra [Krav] (som var med) berätta hur de upplevde det hela. Sa jag att du gärna får lugna ner dig ?

STEDevil wrote:
Testa nån gång att behandla folk med lite mindre spydigheter så ska du se att det är lättare att få dem att vilja kramas med.
Jag lovar, det funkar både på servrar och på forum.


Menar du nu här på forumet eller när jag slog på stort och sa "skaffa bredband"? Är din bild av oss i [FreezeBitch] att vi inte är snälla och trevliga?

Kan du svara på dessa små frågor?

PS. Om du tolkar något i detta inlägg som spydigt vill jag gärna att du berättar det, skulle underlätta framtida kommunikation om man kunde skriva saker till dig utan att du tar illa vid dig. DS.
Back to top
View user's profile Send private message
STEDevil



Joined: 19 Oct 2002
Posts: 431

PostPosted: Tue May 27, 2003 12:32 pm    Post subject: Reply with quote

& [FreezeBitch]Lupus wrote:

Kan du inte börja med att lugna ner dig lite och sen be någon av de andra [Krav] (som var med) berätta hur de upplevde det hela. Sa jag att du gärna får lugna ner dig ?


Jag e lugn och jag förstår inte riktigt hur andra Kravares syn på matchen har nått att göra med att ni fullständigt ignorerade problemen på vår sidan efter att vi REDAN hade bytt server för att NI klagade.
Att vi inte börja bråka med er på servern utan bara körde med "skitsamma, e det så FB vill vinna så ok" är väl mest ett bevis på att vi inte bara snackar på forum om hur goa grabar vi är utan även har den attityden inne på servern.

Eller vad tycker du att vi Kravare skulle gjort när ni sket i vad vi sa?
Sagt "dra åt helvete" o lämnat servern?

Jag är väldigt intressearad av att höra er beskrivning av vad vi gjorde fel. Jag kan ta emot kritik o försöka förbättra mig utan att kasta personliga oförskämdheter mot de som framför kritiken i varje post.

Quote:

STEDevil wrote:

& [FreezeBitch]Lupus wrote:

Är du knasig eller mannen?
var det blott du som drogs med vanföreställningar ?
föreslår jag att du inte spelar mot oss någon mer gång

Testa nån gång att behandla folk med lite mindre spydigheter så ska du se att det är lättare att få dem att vilja kramas med.
Jag lovar, det funkar både på servrar och på forum.


Menar du nu här på forumet eller när jag slog på stort och sa "skaffa bredband"? Är din bild av oss i [FreezeBitch] att vi inte är snälla och trevliga?


Jag tycker att det återgivna axplock av otrevligheter du skrivit till mig personligen efter mitt första inlägg i den här tråden ganska bra visar den "snälla o trevliga" attityd FB verkar stå för.

Ingen i krav har i varje fall kallat nån i FB för idiot, psykiskt sjuk eller föreslagit att vi aldrig mer ska spela CS med varandra igen.

Quote:

Kan du svara på dessa små frågor?


Kan du svara på om du tycker
"skaffa bredband"
är ett lämpligt slutligiltigt svar från en CL till en annan CL när det framförs synpunkter på att servern inte är spelbar för samtliga?
Detta dessutom efter att den andra klanen redan bytt server när ni framförde liknande klagomål (där problemet dessutom var betydligt mindre eftersom förhållandena var lika för alla).

Det makalösa här e att du fortfarande inte verkar ha förstått varför jag inte tyckte det var GG, vilket jag tycker är det mest skrämmande. Shocked
Back to top
View user's profile Send private message
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Tue May 27, 2003 13:51 pm    Post subject: Reply with quote

Du låter upprörd. Jag upplever det som att du smutskastar oss en smula. Har jag nu kallat dig psykisk sjuk också?

Anledningen till att jag gärna skulle vilja veta vad de andra [Krav] tycker är att jag vill veta om alla i [Krav] upplevde situationen som du. Skälet till det är att jag vill veta om alla i [Krav] upplevde situationen som du.

Jag har uppfattat att du inte tyckte matchen var GG, eftersom du tydligen laggade. Omständigheterna för match har jag inte tagit i åtanke då jag skrev en matchrapport och inte nån allmän dagbok. Åter igen upprepar jag att jag vägrar tro att alla i [Krav] tyckte det var en skitmatch och att vi var otrevliga, därför vill jag vet om alla i [Krav] upplevde situationen som du.

Att jag skulle ha översköljt dig med oförskämdheter håller inte jag med om. Punkt. Slut.
Back to top
View user's profile Send private message
[siLL]MediuM



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 2434

PostPosted: Tue May 27, 2003 14:14 pm    Post subject: Reply with quote

[SM]Fren wrote:
Ok...

SM-League:
Syfte: Att få Maffias stammisklaner att spela en liten liga mot varann och ha kul.

Här åker syftet all världens väg. Tråkigt.

Jag bryr mig inte om vem som har rätt eller fel, men några fruktansvärt lätta saker att göra för att fimpa den här sortens diskussion:
1. Servern var dålig? Ta screens på ping och loss/choke.
Byt server, byt matchtid eller håll tyst.
2. Whine, otrevliga kommentarer osv osv? Ta screens så sköter vi admins det.

Matchen är spelad. Inga klagomål kom till mig efter match. Inga screens/loggar är postade.
Det ni nu håller på med är att snacka skit om varann. "ni gjorde si" "men ni gjorde ju så". LÄGG NER OMEDELBART!!

INNAN nån skriver nåt mer här i vill jag ha bevis på att allt detta ovan har inträffat. Annars föreslår jag att ni bara tar varann i hand, rycker på axlarna och låter livet gå vidare. Vi/ni är trots allt kompisar i kompisklaner, inte dödsfiender i varsit finallag i CPL.

Shocked



SUre,,, jag har inte anklagat ngn men jag undrar vafan jag har sagt som har varit otrevligt för det e ganska intressant när ngn anklagar en för det ??? Jag ser inga negativa grejer mot klanen krav och inte heller mot STED men jag undrar varför han e lack på mig och resten av FB...
Back to top
View user's profile Send private message
STEDevil



Joined: 19 Oct 2002
Posts: 431

PostPosted: Tue May 27, 2003 16:25 pm    Post subject: Reply with quote

& [FreezeBitch]Lupus wrote:
Har jag nu kallat dig psykisk sjuk också?


Om du inte ens vet vad ordet "vanföreställningar" innebär så föreslår jag att du inte använder det som skällsord mot andra.

Quote:

Anledningen till att jag gärna skulle vilja veta vad de andra [Krav] tycker är att jag vill veta om alla i [Krav] upplevde situationen som du. Skälet till det är att jag vill veta om alla i [Krav] upplevde situationen som du.


Vadå "upplevde" situationen?
Ni gav blanka fasen i att vi hade problem på vippservern, vad är det du undrar om att vi ska ha "upplevt"?
* Vi byter server när ni klagar
* Enda responsen från er när vi klagar e spydigheter.

Jag tycket det e ganska enkla o lättbegripliga fakta.
Istället för en vettig ursäkt så bara tramsar du runt med "hur upplevde krav det" blandat med diverse personangrepp.

Quote:

Jag har uppfattat att du inte tyckte matchen var GG, eftersom du tydligen laggade.


Makalöst att du lyckats missa hela poängen med vad jag skrivit än så länge, men här kommer en summering så det blir lättare att hänga med.

Det var inte GG eftersom samtliga i FB ignorerade att vi hade problem med att spela på vippen o det enda svar som kom var att jag skulle sluta whina o skaffa bredband.
Det tyder på en hyggligt trist inställning från FBs sida innan matchen ens började o färgade natruligtvis av sig på hela matchen. FBs attityd tycker jag varje fall inte över huvud taget hör hemma i SML, men vi i Krav tänkte "skit samma vi kör ändå".
Att däremot sedan få läsa en matchrapport där ni målar upp er själva som trevliga killar som spelat en trevlig match mot glada vänner tyckte jag va direkt oförskämt med tanke på vad som hade hänt på servern.
Det finns en gräns för hur mycket BS jag e beredd att svälja utan att säga nått.

Quote:

Omständigheterna för match har jag inte tagit i åtanke då jag skrev en matchrapport och inte nån allmän dagbok. Åter igen upprepar jag att jag vägrar tro att alla i [Krav] tyckte det var en skitmatch och att vi var otrevliga, därför vill jag vet om alla i [Krav] upplevde situationen som du.


Nu får du ta o bestämma dig för vad du menar med matchen. I en mening så verkar det vara endast den tid mellan första 3RS tills 32 rundan slutar och i nästa mening så inkluderar det även det som hände före. Hur ska du ha det egenligen?

Jag har i varje fall varit tydlig med att det är attityden precis innan match som var problemet och inte nått annat. Om du missat även detta så tycker jag du börjar läsa samtliga inlägg i denna tråd på nytt från allra början lungt o metodiskt så du får bättre koll på vad jag faktiskt sagt o inte sagt.

Quote:

Att jag skulle ha översköljt dig med oförskämdheter håller inte jag med om.


Ska jag klippa in fler citat från dig eller klarar du att använda scrollknappen själv o faktisk läsa vad du skrivit i den här tråden än så länge?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> The League All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies