HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Swedish Maffia's Elites.
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
[gobbe]pajper



Joined: 01 Dec 2002
Posts: 42
Location: Linköping

PostPosted: Sun Jun 08, 2003 14:00 pm    Post subject: Reply with quote

en spelare som jag var grymt impad var SectionX, har för mig han spelade [Vegas] på den tiden(typ 2½år sen) inte sett till honom sen dess, men han kanske inte ens spelar längre, han ar iallafall über med AKn. Nån som håller med?
Back to top
View user's profile Send private message
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Sun Jun 08, 2003 14:40 pm    Post subject: Reply with quote

pajper wrote:
en spelare som jag var grymt impad var SectionX, har för mig han spelade [Vegas] på den tiden(typ 2½år sen) inte sett till honom sen dess, men han kanske inte ens spelar längre, han ar iallafall über med AKn. Nån som håller med?
såg han igår....om det inte var gridner iofs Confused
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[SM]Zyc0



Joined: 06 Feb 2003
Posts: 84
Location: Stockholm

PostPosted: Sun Jun 08, 2003 14:46 pm    Post subject: Reply with quote

Oki, jag som n00b här på cs och maffia (spelat i 8-9 mån. nu) tycker vi behöver definiera lite.

Elit, vad är elit?
Jag då som är föredetta sportfåne, och har spelat bandy (på is), ELITnivå.
För mig står elit som professionell = proffs. Proffs o elit är lite av samma sak.

Professionell = Att vara så pass duktig på en sak/idrott/osv att man kan leva på dess inkomst man får i då kanske, lön/sponsring/vinstpengar/osv

Den enda jag känner till som kanske kan LEVA på sin inkomst som han tjänat p.g.a CS, är heaton, och jag vet inte ens om han kan räknas som Proffs = Elit.

Elit inom cs, är mera (tyvärr) leet eller 14-is viset, 1337.
Det betyder för mig att man tycker att en spelare är mycket bättre än sig själv.
Och jag måste sejja att det finns många som är MYCKET bättre än mig på cs, men samtidgt kan jag vid vissa fall "aega" sönder denna person.

Vi tar ett exempel || niemela är som sagt public guden, p.g.a att han har sådana reflexer och aim, men då t.ex. fridolf, som har aim o så oxå, men litar mer på sin spelförståelse än reflexer ||
Dem här 2 är dem jag, Zyc0, är bäst på maffia för tillfället!!
emn då prtara vi public. Och skillnaden där är så står som mellan en buss o en sketen polo.

Jag kan tyvärr inte sejja någonting om vem so är/har varit bäst på maffia genom tiderna p.g.a att det handlar om min synpunkt, vad jag tycker är relativt, och jag har inte spelat här tillräkligt länge för att kunna sejja något.

Dem ENDA som verkligen kan uttala sig om detta kanske då är Mortal och MadTrax som startade maffia och har varit med från början.

Ps. tänk på att jag e en n00b (definiera n00b, orka?) Ds.

IMO

/ Zyc0
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
waingro
Admin


Joined: 04 Dec 2002
Posts: 2492

PostPosted: Sun Jun 08, 2003 16:46 pm    Post subject: Reply with quote

Petty wrote:
hmm jag tycker ni har glömt 1 person... hobin


Ja, hobin e grymt duktig, skulle va kul att se en 1 on 1 mellan -niemela- och hobin, båda e grymma som fasen med alla bössor och pickadoller.

Min röst går till hobin
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
&MeGa



Joined: 19 Apr 2003
Posts: 1596

PostPosted: Sun Jun 08, 2003 21:53 pm    Post subject: Reply with quote

OK eliter räknar jag som dom som lirar som niemela (87-6) eller dom som spelar på CPL det är ju såna CS elites.....Dom som är med i klaner i klass med 3D Inferno Online [9]ese.eoL osv....
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Sun Jun 08, 2003 21:55 pm    Post subject: Reply with quote

Ja sånna som ja #HVMK är ju elitclan det vet ju alla Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Animal Mother



Joined: 02 Feb 2003
Posts: 3231

PostPosted: Sun Jun 08, 2003 22:01 pm    Post subject: Reply with quote

Zyc0 wrote:
Den enda jag känner till som kanske kan LEVA på sin inkomst som han tjänat p.g.a CS, är heaton, och jag vet inte ens om han kan räknas som Proffs = Elit.


har aldrig sett några siffror på vem som tjänat mest pengar på sitt cs-spelande men det konstiga är att det alltid är heaton som nämns som den bästa och övermäktigaste.
själv är jag inte ett dugg säker på om han e den som slaskat in mest kosing

vem är då elite, var drar man gränsen?
jag kan inte svara på det och är faktiskt tveksam om det nu änns finns nåt svar
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
-niemela-



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 733
Location: Borås..

PostPosted: Sun Jun 08, 2003 22:54 pm    Post subject: Reply with quote

Heaton lever på sitt spelande, men han bor ju hemma det gör han.. men han klarar sig fint på sitt clan spelande..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
waingro
Admin


Joined: 04 Dec 2002
Posts: 2492

PostPosted: Sun Jun 08, 2003 23:08 pm    Post subject: Reply with quote

-niemela- wrote:
Heaton lever på sitt spelande, men han bor ju hemma det gör han.. men han klarar sig fint på sitt clan spelande..


va säger du då om en match mot hobin ?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Sun Jun 08, 2003 23:10 pm    Post subject: Reply with quote

volvo SectionX har börjat lira här igen.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
-niemela-



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 733
Location: Borås..

PostPosted: Mon Jun 09, 2003 0:32 am    Post subject: Reply with quote

& [KACFM]kass wrote:
-niemela- wrote:
Heaton lever på sitt spelande, men han bor ju hemma det gör han.. men han klarar sig fint på sitt clan spelande..


va säger du då om en match mot hobin ?
hehehe har spelat så mycket med han irl som på nätet.. han jobbar så jävla mycket nu så han är säkert inte hemma nu.. (han är borta veckor i sträck då)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
vessey



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 810

PostPosted: Mon Jun 09, 2003 0:48 am    Post subject: Reply with quote

io e överskáttade Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Stoc



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 339

PostPosted: Mon Jun 09, 2003 1:49 am    Post subject: Reply with quote

jämför ens io med CPL klaner ? Wink
Back to top
View user's profile Send private message
luffaz`



Joined: 05 Dec 2002
Posts: 492

PostPosted: Mon Jun 09, 2003 11:11 am    Post subject: Reply with quote

inferno-online? Confused
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Mon Jun 09, 2003 11:25 am    Post subject: Reply with quote

Jag tycker [FreezeBitch]MediuM är den bästa. Han, eller möjligen [gobbe]eRNSt-hUMMEr. Dem båda är elit.
Back to top
View user's profile Send private message
n3uro
2007 Gulddonator
2007 Gulddonator


Joined: 14 Jan 2003
Posts: 2643
Location: Borås, Sweden

PostPosted: Mon Jun 09, 2003 11:37 am    Post subject: Reply with quote

jag tycker fortfarande att Luppe är The BRacker of Hejgel champion ... (hagelbrakarmästaren) han äger allt o alla med sin XM Very Happy

ne, men seriös... Heaton ÄR Överskattad... men han är mest känd för han var den Första Proffsliraren i sin klass...
jag tycker att Vesslan LÄTT knäcker Heaton, och jag tror att An oger skullen ha en chans mot heaton, för han är lätt överskattad.

ungefär som att säga: Preen är bäst på maffia på att göra musik...

visst, den första och mest kända som lirar musik är Preen (Philip A.K.A Ernst Hummer/MediuM) men det finns ju säkert 100 tals pers som kan lira musik... vi har ju mig (kan och kan, jag försöker) man får ju inte glömma Peter, sitter faktiskt med Summer of 69 i hörlurarna... finns säkert miljontals till som är bättre på musik.

så ett gott råd: TRO att ni är bättre än heaton, så är ni det Razz Razz Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
...



Joined: 07 Dec 2002
Posts: 201
Location: uddevalla

PostPosted: Mon Jun 09, 2003 11:39 am    Post subject: Reply with quote

elefanten![deagle .50 ae] wrote:
OK eliter räknar jag som dom som lirar som niemela (87-6) eller dom som spelar på CPL det är ju såna CS elites.....Dom som är med i klaner i klass med 3D Inferno Online [9]ese.eoL osv....


så om man har 87-6 är man elite ??

det är ju bra stats men jag har oxo haft sonna stats men ingen seger att jag er elite för det...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
Animal Mother



Joined: 02 Feb 2003
Posts: 3231

PostPosted: Mon Jun 09, 2003 12:04 pm    Post subject: Reply with quote

v0lt wrote:
elefanten![deagle .50 ae] wrote:
OK eliter räknar jag som dom som lirar som niemela (87-6) eller dom som spelar på CPL det är ju såna CS elites.....Dom som är med i klaner i klass med 3D Inferno Online [9]ese.eoL osv....


så om man har 87-6 är man elite ??

det är ju bra stats men jag har oxo haft sonna stats men ingen seger att jag er elite för det...


har man stats runt 87-6 upprepade gånger plus att man ligger runt top 20 på gamers ranking som niem gör så e man en duktig spelare iaf, väldigt mycket bättre än de flesta av oss andra här..
sen måste jag vara petig oxo, [9]ese.eoL dom har jag aldrig hört talas om Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Mon Jun 09, 2003 12:26 pm    Post subject: Reply with quote

det var en EOl å lria på maffia en gång en riktig alltså.. eol Luke (harn er itne med dem lägnre) men aif han trodde SkumiL cheata Very Happy Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
sNatch



Joined: 09 Jun 2003
Posts: 3
Location: Gävle

PostPosted: Mon Jun 09, 2003 13:23 pm    Post subject: Reply with quote

pajper wrote:
en spelare som jag var grymt impad var SectionX, har för mig han spelade [Vegas] på den tiden(typ 2½år sen) inte sett till honom sen dess, men han kanske inte ens spelar längre, han ar iallafall über med AKn. Nån som håller med?


SectionX var het med AK:n, jag spelade i Vegas för 1 år sedan cirka, och clanen finns fortfarande, fast under hybernating.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Page 4 of 6

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies