HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
FreezeBitch och gobbar! TITTA HIT!!
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Clan talk
View previous topic :: View next topic  
Author Message
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Sat Jul 12, 2003 12:25 pm    Post subject: Reply with quote

MuffinMan wrote:
Vem kokar en melon? Blir det inte melonånga av det?

Förresten... Nimda... Kan du ta med ett par lisebergkaninöron eller 2 till mig? Smile Ska skoja med en vän.



*suck* ska du va playboy kanin i år också? Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Sat Jul 12, 2003 13:34 pm    Post subject: Reply with quote

& [FreezeBitch]KrosuZ wrote:
MuffinMan wrote:
Vem kokar en melon? Blir det inte melonånga av det?

Förresten... Nimda... Kan du ta med ett par lisebergkaninöron eller 2 till mig? Smile Ska skoja med en vän.



*suck* ska du va playboy kanin i år också? Razz


Nej, men Muffin tror att eventuella bybor ska ta honom för en kanin när de hittar honom däckad i deras rabatt.
Back to top
View user's profile Send private message
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Sat Jul 12, 2003 13:37 pm    Post subject: Reply with quote

& [FreezeBitch]Lupus wrote:
& [FreezeBitch]KrosuZ wrote:
MuffinMan wrote:
Vem kokar en melon? Blir det inte melonånga av det?

Förresten... Nimda... Kan du ta med ett par lisebergkaninöron eller 2 till mig? Smile Ska skoja med en vän.



*suck* ska du va playboy kanin i år också? Razz


Nej, men Muffin tror att eventuella bybor ska ta honom för en kanin när de hittar honom däckad i deras rabatt.


han skulle ju visa nåt för sin kompis!! smarto

eller en vän kanske bara utgör en by? Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Sat Jul 12, 2003 13:40 pm    Post subject: Reply with quote

Han hittade ju bara på det, fattar du väl ?

Förresten, var är du nu ? Hur går det med körkortet... jag klarade teorin igår (fick reda på det då iallafall), fast det var ju för sånt där grönt kort iofs. Varför kan du inte ha vägarna förbi någon dag ? Jag fixar grillat eller så sätter jag personalen på att slänga ihop någonting, så kan vi sticka och kasta ägg på Legolas lägenhet. Eller bada.
Back to top
View user's profile Send private message
&[FreezeBitch]GreenGi



Joined: 15 Jan 2003
Posts: 690
Location: Höganäs,Sweden

PostPosted: Sat Jul 12, 2003 16:16 pm    Post subject: Reply with quote

& [FreezeBitch]Lupus wrote:
Han hittade ju bara på det, fattar du väl ?

Förresten, var är du nu ? Hur går det med körkortet... jag klarade teorin igår (fick reda på det då iallafall), fast det var ju för sånt där grönt kort iofs. Varför kan du inte ha vägarna förbi någon dag ? Jag fixar grillat eller så sätter jag personalen på att slänga ihop någonting, så kan vi sticka och kasta ägg på Legolas lägenhet. Eller bada.

Då står jag & vaktar när ni kommer & kastar gammalt bröd på er Twisted Evil Razz Laughing Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Sat Jul 12, 2003 22:07 pm    Post subject: Reply with quote

& [FreezeBitch]Lupus wrote:
Han hittade ju bara på det, fattar du väl ?

Förresten, var är du nu ? Hur går det med körkortet... jag klarade teorin igår (fick reda på det då iallafall), fast det var ju för sånt där grönt kort iofs. Varför kan du inte ha vägarna förbi någon dag ? Jag fixar grillat eller så sätter jag personalen på att slänga ihop någonting, så kan vi sticka och kasta ägg på Legolas lägenhet. Eller bada.


ok håll grillen varm nu i veckan då... just nu är jag i Lund o försöker administrera runt lite på

körkorts frontens första milstolpe avgörs på fredag 18/7 teori prov i Halmstad av alla ställen Razz

sen 31/7 Halka.....


sen om jag nu klarar teorin så räknar jag med 2 månader innan uppkörning = 18/9 den 18 september


ska försöka dra upp till HBG/Höganäs trakten då
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
peak



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 71
Location: Sweden, Eskilstuna

PostPosted: Fri Jul 18, 2003 0:10 am    Post subject: Reply with quote

ja kommer inte. ska på krocketturnering i happaranda =P
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Fri Jul 18, 2003 0:21 am    Post subject: Reply with quote

peak wrote:
ja kommer inte.


No shit. Razz
Back to top
View user's profile Send private message
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Fri Jul 18, 2003 14:28 pm    Post subject: Reply with quote

peak wrote:
ja kommer inte. ska på krocketturnering i happaranda =P


bra att du läser vad som står där i topicsen Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
malakai



Joined: 18 Nov 2002
Posts: 1176
Location: Borås

PostPosted: Fri Jul 18, 2003 14:58 pm    Post subject: Reply with quote

ok ja a.k.a malakai kan inte komma.. ja hoppas ja e frisk o kry till DK!

anledning:
ja va på krogen i tisdags o hade kul (va knappt full) där tacklar en kille till mej o ja blir irriterad o vänder mej om o frågar va fan han håller på med, då möts ja av ett knytnävsslag på höger underkäke som får mej att vingla till. direkt efter smällen känner ja att min visdomstand i överkäken är helt sönder o hänger i liten bit tandkött. ja anmäler händelsen till polisen o går hem till flickvännen o sätter mej o glor hela natten för sova kunde ja inte. direkt på morgonen drar ja till tandläkarn o drar ut den hälft av min tand som sitter löst, men till min förvåning kan ja fortfarande inte bita ihop riktigt.Hon skickar mej till sjukhuset o där röntgas ja o med den tur ja har måste ja opereras för att käken är av på 2 ställen o har flyttat sej 5 mm åt ena hållet.dom säger att dom måste öppna upp tandköttet längst bak o sätta dit en platta i titan som dom skruvar fast för att den ska hålla käken på plats, o den ska ja ha där resten av livet. nu e ja hemma o har smärtor i hela munnen,ståltrådar o stygn o lite gummiband som håller ihop käken får ja leva med i några veckor beroende på hur bra de läker...

**kanske litre rörigt o läsa mej ja går ju på smärtstillande Laughing Laughing Laughing **
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Fri Jul 18, 2003 15:15 pm    Post subject: Reply with quote

[FreezeBitch]Malakai wrote:
ok ja a.k.a malakai kan inte komma.. ja hoppas ja e frisk o kry till DK!

anledning:
ja va på krogen i tisdags o hade kul (va knappt full) där tacklar en kille till mej o ja blir irriterad o vänder mej om o frågar va fan han håller på med, då möts ja av ett knytnävsslag på höger underkäke som får mej att vingla till. direkt efter smällen känner ja att min visdomstand i överkäken är helt sönder o hänger i liten bit tandkött. ja anmäler händelsen till polisen o går hem till flickvännen o sätter mej o glor hela natten för sova kunde ja inte. direkt på morgonen drar ja till tandläkarn o drar ut den hälft av min tand som sitter löst, men till min förvåning kan ja fortfarande inte bita ihop riktigt.Hon skickar mej till sjukhuset o där röntgas ja o med den tur ja har måste ja opereras för att käken är av på 2 ställen o har flyttat sej 5 mm åt ena hållet.dom säger att dom måste öppna upp tandköttet längst bak o sätta dit en platta i titan som dom skruvar fast för att den ska hålla käken på plats, o den ska ja ha där resten av livet. nu e ja hemma o har smärtor i hela munnen,ståltrådar o stygn o lite gummiband som håller ihop käken får ja leva med i några veckor beroende på hur bra de läker...

**kanske litre rörigt o läsa mej ja går ju på smärtstillande Laughing Laughing Laughing **


Nej, men fy fan va illa. Det låter jävligt illa faktiskt. Tror du att du åkte på däng för att du såg så biffig ut eller var det nån du kände igen ?

Nä, usch, nu vågar inte jag gå på krogen mer. Vila upp dig ordentligt och se banne mig till att hålla dig ifrån styggingar. Hädanefter tänker jag inte lämna huset utan minst 1 stor eller 2 små FB som protection.

EDIT: Fy fan för dräggfanskap som ger sig på folk. Lobotomera fanskapen.


Last edited by [FreezeBitch]Lupus on Fri Jul 18, 2003 15:22 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
malakai



Joined: 18 Nov 2002
Posts: 1176
Location: Borås

PostPosted: Fri Jul 18, 2003 15:21 pm    Post subject: Reply with quote

ja vet vem de va o om ja säger så här: har han åkt på stryk av mina polare förut.. Confused

grejen va den att ja inte va med på de, slaget kom från igenstans.. skulle ja vart med skulle ja hunnit slå tebax Cool förut ja kände för o söka upp han o aputera en kroppsdel på han men nu har ja lugnat mej o nu hoppas ja att ja får saftigt med cash i skadestånd o för sveda o värk osv..

ja ska på DK så e de bara.. gäller bara att hitta 100 kr nånstans för ja e luspank Sad
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Fri Jul 18, 2003 15:25 pm    Post subject: Reply with quote

[FreezeBitch]Malakai wrote:
ja vet vem de va o om ja säger så här: har han åkt på stryk av mina polare förut.. Confused

grejen va den att ja inte va med på de, slaget kom från igenstans.. skulle ja vart med skulle ja hunnit slå tebax Cool förut ja kände för o söka upp han o aputera en kroppsdel på han men nu har ja lugnat mej o nu hoppas ja att ja får saftigt med cash i skadestånd o för sveda o värk osv..

ja ska på DK så e de bara.. gäller bara att hitta 100 kr nånstans för ja e luspank Sad


Satsa på slantarna och att han kommer brinna i helvetet. Låt bli att köra bil, då du verkar allmänt snurrig i bollen. Hundra slantar fixar du nog, hojta till annars när det drar ihop sig, så fixar vi den biten. Slåss ska man ju inte göra, det är inte bra, det skapar bara ont. Är det flytande föda som gäller framöver, eller hur ser det ut? Se till att flickan din tar väl hand om dig nu. Jag rekommenderar jordgubbssaft från BOB och ett par bra filmer (skippa dem med Doplh och Sylvester en tid framöver). Usch usch.
Back to top
View user's profile Send private message
&[FreezeBitch]GreenGi



Joined: 15 Jan 2003
Posts: 690
Location: Höganäs,Sweden

PostPosted: Fri Jul 18, 2003 15:26 pm    Post subject: Reply with quote

[FreezeBitch]Malakai wrote:
ja vet vem de va o om ja säger så här: har han åkt på stryk av mina polare förut.. Confused

grejen va den att ja inte va med på de, slaget kom från igenstans.. skulle ja vart med skulle ja hunnit slå tebax Cool förut ja kände för o söka upp han o aputera en kroppsdel på han men nu har ja lugnat mej o nu hoppas ja att ja får saftigt med cash i skadestånd o för sveda o värk osv..

ja ska på DK så e de bara.. gäller bara att hitta 100 kr nånstans för ja e luspank Sad


Säg bara till om du vill ha hjälp med att hålla honom så kan nog jag ställa upp vet ja.
Sådan f*nskap borde man stöta på i en mörk gränd & ge dom en ordentlig omgång.
& det där med pengar jag kan lägga ut för dig så länge om du vill.
pm mig & säg vilket så fixat vi det Laughing

//LeGoLaS
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
malakai



Joined: 18 Nov 2002
Posts: 1176
Location: Borås

PostPosted: Fri Jul 18, 2003 16:10 pm    Post subject: Reply with quote

ni e för underbara.. ja kommer nog fixa fram cash nu i veckan o betala.. men annars säger ja till om ja behöver några slantar. Laughing
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Fri Jul 18, 2003 16:51 pm    Post subject: Reply with quote

[FreezeBitch]Malakai wrote:
ni e för underbara.. ja kommer nog fixa fram cash nu i veckan o betala.. men annars säger ja till om ja behöver några slantar. Laughing


Jag menade inte allvar med mitt uttalande.. skulle aldrig ge bort en krona till någon. Legolas däremot får ju stå sitt kast.
Back to top
View user's profile Send private message
[gobbe]karlos



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 886

PostPosted: Fri Jul 18, 2003 17:12 pm    Post subject: Reply with quote

f.d [gobbe]karlos anmäler sig Cool
Back to top
View user's profile Send private message
&[FreezeBitch]GreenGi



Joined: 15 Jan 2003
Posts: 690
Location: Höganäs,Sweden

PostPosted: Fri Jul 18, 2003 17:25 pm    Post subject: Reply with quote

& [FreezeBitch]Lupus wrote:
[FreezeBitch]Malakai wrote:
ni e för underbara.. ja kommer nog fixa fram cash nu i veckan o betala.. men annars säger ja till om ja behöver några slantar. Laughing


Jag menade inte allvar med mitt uttalande.. skulle aldrig ge bort en krona till någon. Legolas däremot får ju stå sitt kast.


Jag står för vad jag säger Very Happy
Det e bara att hojta till
Alla e inte som lupus Razz Laughing Cool

//LeGoLaS

Gott att höra en Kalle kommer oxå Wink Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Fri Jul 18, 2003 19:18 pm    Post subject: Reply with quote

&[FreezeBitch]LeGoLaS wrote:
Alla e inte som lupus Razz Laughing Cool


There can only be one.
Back to top
View user's profile Send private message
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Sat Jul 19, 2003 10:16 am    Post subject: Reply with quote

& [FreezeBitch]Lupus wrote:
&[FreezeBitch]LeGoLaS wrote:
Alla e inte som lupus Razz Laughing Cool


There can only be one.


Försöker o en dag ska jag väl lyckas Razz

Välkommen Kalle
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Clan talk All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Page 3 of 7

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies