HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Misshandeln i sthlm som finns på film!
Goto page 1, 2, 3 ... 16, 17, 18  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
malakai



Joined: 18 Nov 2002
Posts: 1176
Location: Borås

PostPosted: Wed Nov 10, 2004 19:09 pm    Post subject: Misshandeln i sthlm som finns på film! Reply with quote

Asså fyfan vad förbannad ja är just nu! Ni har säkert hört på radion om detta fallet osv.. Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Aftonbladet: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,559246,00.html

Quote:
Jonas blev svårast skadad. Han var medvetslös i tio minuter, fick fyra hjärnblödningar och fick ligga på sjukhus i en månad.
- När doktorn kom in och berättade vad som hänt och hur allvarligt det var med mitt huvud blev jag väldigt rädd. Rädd för att jag inte ska kunna leva mitt liv som jag är van, säger han.
Efter misshandeln har Jonas haft svårt att koncentrera sig och han är också orolig för att han inte ska kunna sköta ett jobb i framtiden.


Här är filmen: http://waland.ath.cx/misshandel.htm *edit* http://lukke32.1go.dk/lukas/double_jam.AVI (spara som) *edit* om den först inte funkar


Asså den killen som filmar, vilken jävla f**ta! Plus dom andra då..
-Värsta dubbeln, kommentar brorsan kommentar!

Asså är de konstigt att man tycker att sverige inte ska ta in mer invandrare? Fyfan!

(bör kanske tilläggas att ja har många invandrar kompisar som är hur snälla som helst, så ja är ingen rasist. Men när ja ser och hör sånt här börjar ja brinna inombords!)

_________________
Det har kommit upp nånslags tråd-träd ovanför tråden i tråden och jag hittar inte sidbläddraren!!

"Hur gör man två kilo fett attraktivt? Sätt dit en bröstvårta"


Last edited by malakai on Wed Nov 10, 2004 22:22 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
FLU|Swedish Cop



Joined: 05 Jan 2003
Posts: 1452
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Nov 10, 2004 19:21 pm    Post subject: Reply with quote

Ja, av naturliga skäl så blir jag inte "upprörd" av sånt här...inte den första man ser eller är delaktig i.
Det som dock retar mig till förbannelse är att de här killarna inte får några straff.
Är dom under 21 så blir det kanske 3-4 månader och lira lite biljard med andra, likadana, idioter på ett hem i Värmland eller så. Mer blir det inte.
DET retar mig.

Ja, är de över 21 så kanske de får 6 månader, HÖGST!

Ett hån mot grabbarna som blivit drabbade.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[siLL]MediuM



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 2434

PostPosted: Wed Nov 10, 2004 19:21 pm    Post subject: Reply with quote

de killarna ska ha så jävla mycket stryk så det finns inte.. fyfan va äckligt.. så JÄVLA SJUKT. finns ingen som HELST JÄVLA UNDANFLYKT på det där jävla skitet de gör.. Det är i högsta grad planerat och helt jävla sjukt.!!!!!!!!!!!!!!!!
_________________
Kreditkort. Billiga linser
Back to top
View user's profile Send private message
Chef



Joined: 03 Jun 2003
Posts: 186
Location: Linköping

PostPosted: Wed Nov 10, 2004 19:24 pm    Post subject: Reply with quote

Fyfan.. Blir så jävla förbannad när man ser sånt där.
Back to top
View user's profile Send private message
malakai



Joined: 18 Nov 2002
Posts: 1176
Location: Borås

PostPosted: Wed Nov 10, 2004 19:27 pm    Post subject: Reply with quote

FLU|Swedish Cop wrote:
Ja, av naturliga skäl så blir jag inte "upprörd" av sånt här...inte den första man ser eller är delaktig i.
Det som dock retar mig till förbannelse är att de här killarna inte får några straff.
Är dom under 21 så blir det kanske 3-4 månader och lira lite biljard med andra, likadana, idioter på ett hem i Värmland eller så. Mer blir det inte.
DET retar mig.

Ja, är de över 21 så kanske de får 6 månader, HÖGST!

Ett hån mot grabbarna som blivit drabbade.


Håller med dej coppen. Men inte så lätt och ändra på lagar och regler, inte ens för en kändispolis som dej. Smile

Min lösning: Skicka hem dom såfort dom gör brott! Ha lite som USA, 3 gången är de kört typ. Finns ju folk som åker ut och in från fängelse osv.. Gäller inte bara utlänningar nu men 3dje gången borde man få ett sånt fett straff så man hinner ångra sig! Och inte bara sitta inne 2 månader för att planera sin hämnd typ.

_________________
Det har kommit upp nånslags tråd-träd ovanför tråden i tråden och jag hittar inte sidbläddraren!!

"Hur gör man två kilo fett attraktivt? Sätt dit en bröstvårta"
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
[siLL]Urethra



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2726
Location: Kongliga Hufvudstaden

PostPosted: Wed Nov 10, 2004 19:32 pm    Post subject: Reply with quote

Håller med. Men samtidigt tycker jag att samma sak ska gälla även för svenskar med helsvensk släkt. Vid upprepad brottslighet ska medborgerliga rättigheterna strykas och man får en månad på sig att lämna landet. Svenskt pass kvar, men inga rättigheter samt livstids utvisning. Inga finansiella medel från staten, ingen rösträtt, ingen sjukvård etc, men passet behålls så att personen kan röra sig mellan andra länder.
_________________
-Give a man a fire and he is warm for a day. Set a man on fire and he is warm for the rest of his life.
Back to top
View user's profile Send private message
jag fakenickar :]
Guest





PostPosted: Wed Nov 10, 2004 19:34 pm    Post subject: Reply with quote

får inte ut nått annat än herregud, nån som vet hur det gick för killen som fick sparken? Evil or Very Mad Evil or Very Mad Mad Mad Confused Confused
Back to top
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Wed Nov 10, 2004 19:34 pm    Post subject: Reply with quote

Fy fan... Abooo abooo suck Rolling Eyes

Iaf hade jag fått bestämma hade det varit two times dödstraff som gäller för alla grova brott...


Last edited by Volvo 240 on Wed Nov 10, 2004 19:36 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Balzamon
Admin


Joined: 05 Apr 2004
Posts: 2614
Location: Borås/Brämhult

PostPosted: Wed Nov 10, 2004 19:34 pm    Post subject: Reply with quote

Fyfan...idioter.
_________________
What ever happend to sex, drugs and rock n' roll, now we just got aids, crack and techno.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
TheMighty. Mistress



Joined: 07 Apr 2003
Posts: 1539
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Nov 10, 2004 19:37 pm    Post subject: Reply with quote

Avskyvärt att se hur de bär sig åt. Evil or Very Mad


malakai,,hur har du tänkt göra för att förhindra att "invandrare" inte gör det igen?
Eller rättare sagt, oavsett hudfärg, vad tror du orsakar att människor gör dessa handlingar, och hur tror du att vi undviker att det händer igen?

Till alla er som vill skrika ut stoppa invandringen bara för att ni sett några elakingar med mörkt hår göra något dumt.
Tänk på hur ni skulle svara mig om jag skrek ut att vi ska tvångsabortera alla manliga foster eftersom det finns män som behandlar kvinnor illa?
Jag har tröttnat på alla "universallösningar", problem är svåra därför att de inte finns några enkla lösningar. Om fler börja tänka på vad som kan göras så kanske vi kunde få en bättre tillvaro lite fortare.

ps. jag vet att man inte behöver vara rasist bara för att man i ilksa säger att man vill stoppa invandringen, men jag tycker man kan hålla det för sig själv för det hjälper inte en kotte

_________________
Nicket gubbslem har jag lånat av en feministisk organisation.
Dock är även gubbslem en av sveriges vanligaste alger, på latin Gonyostomum semen.
All annan tolkning står för er..

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Kitano
Admin


Joined: 26 Apr 2004
Posts: 828

PostPosted: Wed Nov 10, 2004 19:38 pm    Post subject: Reply with quote

Har väl inget med invandrare att göra...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Wed Nov 10, 2004 19:41 pm    Post subject: Reply with quote

BR|Kitano wrote:
Har väl inget med invandrare att göra...

Nejdå dom som slår ä ju bara det Rolling Eyes


Tvångsabortera män ja jippi det fungerar ju, då Kommer ju alla i landet dö ut till slut.


Hade inte Sverige haft en såhär generös invandringspolitik hade detta kanske aldrig hänt.
Såg nån intern raporrt från Malmöpolisen, Där va 90% av alla dömda invandrare. Det va typ en årsrapprt.

Hur som helst, nackskott på sånna här svin oavsett ursprung.


Last edited by Volvo 240 on Wed Nov 10, 2004 19:46 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
skum



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1270
Location: Ölberga

PostPosted: Wed Nov 10, 2004 19:44 pm    Post subject: Reply with quote

Just att det är invandrare bryr jag mig inte om. Det här är grovt mentalt störda mäniskor som filmar en misshandel och sparkar på folk som ligger ner. Sen kan jag inte förstå hur dom kan va stolta? Dom är 6st (som jag får det till) som ger sig på 2st personer.
_________________
Give em the boots
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
malakai



Joined: 18 Nov 2002
Posts: 1176
Location: Borås

PostPosted: Wed Nov 10, 2004 19:47 pm    Post subject: Reply with quote

[SSRF]gubbslem wrote:
Avskyvärt att se hur de bär sig åt. Evil or Very Mad

malakai,,hur har du tänkt göra för att förhindra att "invandrare" inte gör det igen?


Skicka hem dom? Kommer dom hit och inte följer våra lagar och regler kan dom åka hem!

Annars tycker ja att 3dje gången man begår ett brott, ska man låsas in lååång tid! Svenskar kan man väl inte avvisa men om vi gör de med invandrare behöver dom iaf inte kosta sverige pengar som vi betalar i skatt.

_________________
Det har kommit upp nånslags tråd-träd ovanför tråden i tråden och jag hittar inte sidbläddraren!!

"Hur gör man två kilo fett attraktivt? Sätt dit en bröstvårta"
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Kitano
Admin


Joined: 26 Apr 2004
Posts: 828

PostPosted: Wed Nov 10, 2004 19:47 pm    Post subject: Reply with quote

[KACFM]Volvo 240 wrote:
BR|Kitano wrote:
Har väl inget med invandrare att göra...

Nejdå dom som slår ä ju bara det Rolling Eyes


Tvångsabortera män ja jippi det fungerar ju, då Kommer ju alla i landet dö ut till slut.


Hade inte Sverige haft en såhär generös invandringspolitik hade detta kanske aldrig hänt.
Såg nån intern raporrt från Malmöpolisen, Där va 90% av alla dömda invandrare. Det va typ en årsrapprt.


Statistiken är garanterat felaktig...

Tror du inte svenskar gör sån här skit oxå?
Den första kommentaren får dej att verka dum vilket jag inte tror att du är...om jag inte missuppfattat dig eller meningen... Shocked
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
magnus
Master Admin
Technician


Joined: 28 Mar 2003
Posts: 7066
Location: CLASSIFIED

PostPosted: Wed Nov 10, 2004 19:48 pm    Post subject: Re: Misshandeln i sthlm som finns på film! Reply with quote

Fy fan.. jag känner med stackaren som råkade vara på fel plats vid fel tid.
Att gäng som de kan gå runt på stan, vandalisera, och misshandla folk tills de nästan avlider är så upprörande så att det inte är sant.

Varje gång jag ser liknande saker så tänker jag: "Vad är det som driver människor till att göra sådant". Det är sorgligt att folk kan får trygghet och gemenskap i gäng som detta, istället för i samhället.

malakai wrote:
Asså är de konstigt att man tycker att sverige inte ska ta in mer invandrare? Fyfan!

(bör kanske tilläggas att ja har många invandrar kompisar som är hur snälla som helst, så ja är ingen rasist. Men när ja ser och hör sånt här börjar ja brinna inombords!)

Jag förstår inte riktigt hur du tänker här. Först så förstår du folk som inte vill ta in mer invandrare, pga vad vissa få individer går. Dvs att det är förståligt att man vill dra folk över en kam. Sedan så skriver du att du ju känner flera helt vanliga, snälla människor (läs: den stora massan), som är invandrare.

Jag vet att du själv har blivit svårt misshandlad, så jag tror att det mest är känslor kring det som blossar upp. Maktlöshet över att kunna förhindra något sådant här. Jag känner samma maktlöshet. Men, lösningen är ju såklart inte att sluta ta in invandrare, att stänga in oss, och sluta ta in folk som vill eller behöver bo i vårat land.

_________________
"I believe in Mr Grieves"
-The Pixes

Freeze.. Bitch. ( #FreezeBitch @ q-net )

http://www.mrgrieves.com
http://www.hacka.net
http://www.osant.se

dmi
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
slurp



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2739
Location: Orsa

PostPosted: Wed Nov 10, 2004 19:52 pm    Post subject: Reply with quote

Jag har inte sett filmen, och jag är inte så säker på att jag vill det heller.
Men, jag tror på det här med att skicka ut de som inte sköter sig.
Gör det för mkt dumheter så får de lämna landet, punkt slut.
Och det är verkligen inte svårt att inte göra dumheter, det är bara att
följa lagarna som vilken person som helst. Jag tycker inte att det är
ett för hårt straff eftersom att det heller inte är för mkt begärt att inte
göra en massa dumheter.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[siLL]MediuM



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 2434

PostPosted: Wed Nov 10, 2004 19:59 pm    Post subject: Re: Misshandeln i sthlm som finns på film! Reply with quote

magnus wrote:
Fy fan.. jag känner med stackaren som råkade vara på fel plats vid fel tid.
Att gäng som de kan gå runt på stan, vandalisera, och misshandla folk tills de nästan avlider är så upprörande så att det inte är sant.

Varje gång jag ser liknande saker så tänker jag: "Vad är det som driver människor till att göra sådant". Det är sorgligt att folk kan får trygghet och gemenskap i gäng som detta, istället för i samhället.

malakai wrote:
Asså är de konstigt att man tycker att sverige inte ska ta in mer invandrare? Fyfan!

(bör kanske tilläggas att ja har många invandrar kompisar som är hur snälla som helst, så ja är ingen rasist. Men när ja ser och hör sånt här börjar ja brinna inombords!)

Jag förstår inte riktigt hur du tänker här. Först så förstår du folk som inte vill ta in mer invandrare, pga vad vissa få individer går. Dvs att det är förståligt att man vill dra folk över en kam. Sedan så skriver du att du ju känner flera helt vanliga, snälla människor (läs: den stora massan), som är invandrare.

Jag vet att du själv har blivit svårt misshandlad, så jag tror att det mest är känslor kring det som blossar upp. Maktlöshet över att kunna förhindra något sådant här. Jag känner samma maktlöshet. Men, lösningen är ju såklart inte att sluta ta in invandrare, att stänga in oss, och sluta ta in folk som vill eller behöver bo i vårat land.


sen kan jag hålla med om att de som får komma hit och inte följer lagarna har fan inget här att göra...? Men det är ju rätt logiskt i sig... Om man som flykting eller invandrare inte ens försöker utan direkt går in på det kriminella spåret så är något jävligt fel. Dock kan det ha med traumatiska upplevelser under den tid man varit på flykt men det där är en fråga, om vem som ska ta hand och vårda sådana människor... Nu tror jag inte att dessa människor i denna filmen är första generationens invandrare utan de är väl födda här... men likväl blir det nog fetheta diskussioner..

_________________
Kreditkort. Billiga linser
Back to top
View user's profile Send private message
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Wed Nov 10, 2004 20:00 pm    Post subject: Reply with quote

BR|Kitano wrote:
[KACFM]Volvo 240 wrote:
BR|Kitano wrote:
Har väl inget med invandrare att göra...

Nejdå dom som slår ä ju bara det Rolling Eyes


Tvångsabortera män ja jippi det fungerar ju, då Kommer ju alla i landet dö ut till slut.


Hade inte Sverige haft en såhär generös invandringspolitik hade detta kanske aldrig hänt.
Såg nån intern raporrt från Malmöpolisen, Där va 90% av alla dömda invandrare. Det va typ en årsrapprt.


Statistiken är garanterat felaktig...

Tror du inte svenskar gör sån här skit oxå?
Den första kommentaren får dej att verka dum vilket jag inte tror att du är...om jag inte missuppfattat dig eller meningen... Shocked

ja ser fram emot BRÅs näta raport om invandrares brottslighet. den senaste ä från 96 och redan då var det typ en 20% av brotten som begicsk av invandrare, en ganska stor överrepresantation. Där stod bland annat att det inte va socioekonómiska orsaker då svenskar med samma förhållandens som fattiga invandrare inte begick massa brott. Och att de vanligaste brottslingarna var nordafrikaner och polacker typ. den finns på www.bra.se

Varför skulle den va så enormt felaktig, Malmö är väl sveriges mest invandrartäta stad, och överrepresentation lär inte blitt mindre på 8 år. Såg en lista om de med mest obetalda böter i malmö, fanns ett eller två svenska namn på den listan.

Ja säger som ja sagt i hela mitt liv, att kom gärna hit, men kan ni inte sköta er ska ni UT. Och ja detta ska gälla även norrmän å finnar etc å absolut inte bara svarta om nån nu trodde det.

Medium: 10-15% av dem som kommer hit är flyktingar enligt FNs stadgar, den stora merparten är anhörighets invandring.
*Edit
Självklart begår även svenskar sånna här och andra brott annars skulle vi aldrig behövt poliser i det här landet. Men enl statestikemn verkar det som svenskar begår det i mindre utsträckning.


Last edited by Volvo 240 on Wed Nov 10, 2004 20:20 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[GTI]Zwonka
Admin


Joined: 28 Jun 2004
Posts: 2815
Location: Strawcity

PostPosted: Wed Nov 10, 2004 20:04 pm    Post subject: Reply with quote

fy fan vilka jävla as !! jag vet att de inte e rätt, men om jag hade varit utsatt, eller om de va någon i min familj som hade blivit det o jag hade fått se filmen så hade jag personligen letat upp aset o låtit den jäveln smaka på bly !

och så till eran invandrar politiska debatt, en företelse o hem med dom.. kan man inte sköta sig/anpassa sig till det land man kommer till så har man inget där o göra !

tack.

tjoo !
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3 ... 16, 17, 18  Next
Page 1 of 18

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies