HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
screen (skryt) topic.....
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 18, 19, 20  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
[GTI]&an_oger



Joined: 09 Nov 2002
Posts: 3404
Location: stömsund/jämtland

PostPosted: Sat Aug 02, 2003 13:42 pm    Post subject: Reply with quote

Xpo wrote:
*OFFTOPIC*

En fråga bara...

Apilas, kass och säkert nga till, rätt många faktiskt har någon annan design på sin grafik när man köper vapen. Texten ser mer gammal ut och är lite sönderriven. Ammot, tiden, hp'n allt är så och det är jävligt snyggt tycker jag.
Men då till frågan... Hur får jag den textilen??? Vill inte spela med den flashiga texten längre. Den är jag trött på.

*ONTOPIC*

Fint SS du fick där Evil, riktigt skön replik. Razz


du startar Cs utan consol sedan väljer du "play Cs" sedan "costumiz" sedan "advanced" där har du en flera menyer och längst ner så har du "old style menus" längst ner klicka i det så komer det bli den typen av text jag tror du menar.
Back to top
View user's profile Send private message
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Sat Aug 02, 2003 13:44 pm    Post subject: Reply with quote

&an_oger wrote:
Xpo wrote:
*OFFTOPIC*

En fråga bara...

Apilas, kass och säkert nga till, rätt många faktiskt har någon annan design på sin grafik när man köper vapen. Texten ser mer gammal ut och är lite sönderriven. Ammot, tiden, hp'n allt är så och det är jävligt snyggt tycker jag.
Men då till frågan... Hur får jag den textilen??? Vill inte spela med den flashiga texten längre. Den är jag trött på.

*ONTOPIC*

Fint SS du fick där Evil, riktigt skön replik. Razz


du startar Cs utan consol sedan väljer du "play Cs" sedan "costumiz" sedan "advanced" där har du en flera menyer och längst ner så har du "old style menus" längst ner klicka i det så komer det bli den typen av text jag tror du menar.
det e fel oger old style menus är att det blir den vita texten i köp menyn istellet för VGUI menyerna
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[GTI]&an_oger



Joined: 09 Nov 2002
Posts: 3404
Location: stömsund/jämtland

PostPosted: Sat Aug 02, 2003 13:45 pm    Post subject: Reply with quote

Volvo 240 wrote:
&an_oger wrote:
Xpo wrote:
*OFFTOPIC*

En fråga bara...

Apilas, kass och säkert nga till, rätt många faktiskt har någon annan design på sin grafik när man köper vapen. Texten ser mer gammal ut och är lite sönderriven. Ammot, tiden, hp'n allt är så och det är jävligt snyggt tycker jag.
Men då till frågan... Hur får jag den textilen??? Vill inte spela med den flashiga texten längre. Den är jag trött på.

*ONTOPIC*

Fint SS du fick där Evil, riktigt skön replik. Razz


du startar Cs utan consol sedan väljer du "play Cs" sedan "costumiz" sedan "advanced" där har du en flera menyer och längst ner så har du "old style menus" längst ner klicka i det så komer det bli den typen av text jag tror du menar.
det e fel oger old style menus är att det blir den vita texten i köp menyn istellet för VGUI menyerna


hehe da var det som jag gissa då.... att jag fattade fel Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Bolero



Joined: 27 Feb 2003
Posts: 731
Location: Skåne

PostPosted: Sat Aug 02, 2003 22:02 pm    Post subject: Reply with quote

#2bad.se | Herr Oberst wrote:
& [KACFM]kass wrote:
Dessa går inte heller av för hackor Very Happy

Stormade in och tog 4 CT med ett mag med ak:n !


vad är det för skins du använder på inferno bilden.
vill inte vara sån men e det inte enbart tillåtet med antingen orginal elr de high fps models elr va de nu heter


man får ha vilka som helst. bara det inte ger dig fördelar i spelet. Tex om du nu har helt blåa gubbar som Ct osv.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Bolero



Joined: 27 Feb 2003
Posts: 731
Location: Skåne

PostPosted: Sat Aug 02, 2003 22:06 pm    Post subject: Reply with quote

magnus wrote:
Eftersom att det står skryt topic så.. Razz

Jag är CT på de_train.. alla mina kompisar är döda.. jag är beväpnad med en usp med 24 skott och inget kevelar. Jag har som motstånd 6 fullt beväpnade T... lyckades ta 5 Very Happy

När den 4:e terroristen biter i gräset har jag 5 skott kvar.. (totalt blev det inte många skott som missade sitt mål) lyckas plocka upp en colt som en av terroristerna tappat, tar den 5:e.. men sedan är det kört o jag får smaka ak Smile

Lol på dig.
du tar ju bara resterna som alla andra har skadat..
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
[GTI]&an_oger



Joined: 09 Nov 2002
Posts: 3404
Location: stömsund/jämtland

PostPosted: Sun Aug 03, 2003 3:42 am    Post subject: Reply with quote

Bolero wrote:
magnus wrote:
Eftersom att det står skryt topic så.. Razz

Jag är CT på de_train.. alla mina kompisar är döda.. jag är beväpnad med en usp med 24 skott och inget kevelar. Jag har som motstånd 6 fullt beväpnade T... lyckades ta 5 Very Happy

När den 4:e terroristen biter i gräset har jag 5 skott kvar.. (totalt blev det inte många skott som missade sitt mål) lyckas plocka upp en colt som en av terroristerna tappat, tar den 5:e.. men sedan är det kört o jag får smaka ak Smile

Lol på dig.
du tar ju bara resterna som alla andra har skadat..


jaså men att han inte själv tar en enda gnuta skada förs dad sjuter han är inget att läga märke till då ???
Back to top
View user's profile Send private message
DiRoZ



Joined: 20 Nov 2002
Posts: 1095
Location: .::Partille::.

PostPosted: Sun Aug 03, 2003 8:05 am    Post subject: Reply with quote

Igår tror jag på gamers...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
&[FreezeBitch]GreenGi



Joined: 15 Jan 2003
Posts: 690
Location: Höganäs,Sweden

PostPosted: Sun Aug 03, 2003 9:23 am    Post subject: Reply with quote

FLU|Evil wrote:
Detta är ingen skrytscreen men jag känner mig manad att posta den iaf.
Jag garva som tusan när jag såg detta!!

Har censurerat namnet och satt upp han HÖGT på min "kolla-in-lista"!!


Jag tror att det e dyrings namn du har strökigt över Laughing Laughing Laughing Wink
Han jobbar som coupier ju men dock inte i Las Vegas Razz Wink Laughing Laughing

//GreenGiant
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Bolero



Joined: 27 Feb 2003
Posts: 731
Location: Skåne

PostPosted: Sun Aug 03, 2003 15:45 pm    Post subject: Reply with quote

&an_oger wrote:
Bolero wrote:
magnus wrote:
Eftersom att det står skryt topic så.. Razz

Jag är CT på de_train.. alla mina kompisar är döda.. jag är beväpnad med en usp med 24 skott och inget kevelar. Jag har som motstånd 6 fullt beväpnade T... lyckades ta 5 Very Happy

När den 4:e terroristen biter i gräset har jag 5 skott kvar.. (totalt blev det inte många skott som missade sitt mål) lyckas plocka upp en colt som en av terroristerna tappat, tar den 5:e.. men sedan är det kört o jag får smaka ak Smile

Lol på dig.
du tar ju bara resterna som alla andra har skadat..


jaså men att han inte själv tar en enda gnuta skada förs dad sjuter han är inget att läga märke till då ???


det säger väl sig själv att han gör det. Men ändå liksom resterna av alla andra som har skadat. klart det är bra i sitt sätt.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Fakenick



Joined: 24 Jan 2003
Posts: 750
Location: Lund

PostPosted: Sun Aug 03, 2003 16:06 pm    Post subject: en till Reply with quote

Eftersom alla andra skryter så får jag väl slänga up en screen från den gamla tiden...

notera accuracy med awp, har aldrig haft så bra någon annan gång Very Happy (brukar inte spela med snajpers)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Fakenick



Joined: 24 Jan 2003
Posts: 750
Location: Lund

PostPosted: Sun Aug 03, 2003 16:23 pm    Post subject: mera! Reply with quote

Jag har tyvärr ingen screen men härom dagen var jag ct på nuke. jag gömde mig bakom lådan inne "hangaren" dar ct brukar stå med awp. 3 ts kommer in i hangaren (ingen ser mig) jag mjukar upp dom lite med min usp och drar sedan kniven och hugger ner samtliga och detta helt utan att bli treffad. 2 av dom skjuter mot mig med sina pistoler medans der tredje viftade ivrigt med sin kniv.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[GTI]&an_oger



Joined: 09 Nov 2002
Posts: 3404
Location: stömsund/jämtland

PostPosted: Sun Aug 03, 2003 16:53 pm    Post subject: Re: mera! Reply with quote

Fakenick wrote:
Jag har tyvärr ingen screen men härom dagen var jag ct på nuke. jag gömde mig bakom lådan inne "hangaren" dar ct brukar stå med awp. 3 ts kommer in i hangaren (ingen ser mig) jag mjukar upp dom lite med min usp och drar sedan kniven och hugger ner samtliga och detta helt utan att bli treffad. 2 av dom skjuter mot mig med sina pistoler medans der tredje viftade ivrigt med sin kniv.


haha det är sådana gånger man kan sita o myssa i flera minuter efteråt Very Happy

snyga stats föresten
Back to top
View user's profile Send private message
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Sun Aug 03, 2003 16:56 pm    Post subject: Reply with quote

annat bra knivställe e långa gången på proddan spm mest har ja fått 4 kniv å 2 usp kills när ja hoppat ner genom venten rätt in i ryggen på stormande Ts Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[KACFM]Old_Dog



Joined: 28 Oct 2002
Posts: 1195
Location: Gothenburg / Sweden

PostPosted: Mon Aug 04, 2003 22:40 pm    Post subject: Reply with quote

Får väl skryta lite jag med då=)

Detta hs satte jag nu idag...
Back to top
View user's profile Send private message
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Aug 06, 2003 1:49 am    Post subject: Reply with quote

Till och med jag kan lyckas ibland. De korkade T-killarna rusar ut på bombplats B trots att jag sitter där med min deagle. För att vara snäll mot dem skjuter jag inte ett enda HS, eftersom HS är fusk!
Back to top
View user's profile Send private message
magnus
Master Admin
Technician


Joined: 28 Mar 2003
Posts: 7066
Location: CLASSIFIED

PostPosted: Wed Aug 06, 2003 2:48 am    Post subject: Reply with quote

Men!! Surprised Surprised
Det är inte sant!
Nästan precis det gjorde jag för inte så länge sedan! Neutral Smile Very Happy Laughing
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
[GTI]&an_oger



Joined: 09 Nov 2002
Posts: 3404
Location: stömsund/jämtland

PostPosted: Wed Aug 06, 2003 8:22 am    Post subject: Reply with quote

hehe magnus altså hur lyckades du ändra namnet på det där SS.

för har du inte ändra på det så komer jag snart börja tro helt på matrix filosofin Razz

däremot så måste jag säga att den där old dog kan vara på tok för jobbig ibland Very Happy
så fort jag har en snygg serie på G på 7an så nog ska old dog dycka up o panga mig i bitar Razz
Back to top
View user's profile Send private message
malakai



Joined: 18 Nov 2002
Posts: 1176
Location: Borås

PostPosted: Wed Aug 06, 2003 11:04 am    Post subject: Reply with quote

här e några.

1: en mysig HE som tar död på 3 st.. bla en arg fren Laughing
2: detta e bevis att vi endel i FB fuskar.. kolla Tompaa har ju hela 1124 i Hp Laughing Laughing Laughing Laughing
3:en av alla mina bra första rundor Razz
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
magnus
Master Admin
Technician


Joined: 28 Mar 2003
Posts: 7066
Location: CLASSIFIED

PostPosted: Wed Aug 06, 2003 14:36 pm    Post subject: Reply with quote

&an_oger wrote:
Hur..

Take the red pill !!
(Mspaint, klipp o klistra o pixla fram o tillbaka lite bara)
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Den Onde



Joined: 14 Dec 2002
Posts: 147
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Aug 06, 2003 22:27 pm    Post subject: Reply with quote

Detta är förvisso ingen skrytbild... men men.

Kanske måste förklara lite närmare... jag tror att det var första dagen de_volare spelades på maffia och många av oss hade inte spelat den tidigare. Så gott som samtliga spelare på servern diggade musiken hårt Cool
och det stämdes träff vid bilen Very Happy (obs båda lagen var där) det dansades och röktes!?... eller var det rökmaskinen som stod på för fullt? Wink
Ser ut som att båda lagen sitter i bilen och röker på...
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 18, 19, 20  Next
Page 3 of 20

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies