HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
C-D

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Swedish maffia servers
View previous topic :: View next topic  
Author Message
aLL>mE.



Joined: 25 Aug 2003
Posts: 2

PostPosted: Sun Oct 05, 2003 17:24 pm    Post subject: C-D Reply with quote

Läste någonstans att C-D släppts till 1.6 och jag undrade bara om ni skulle lägga in de på era servrar? Det känns verkligen som att det behövs ett vettigt anti-cheat program.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
[GTI]&an_oger



Joined: 09 Nov 2002
Posts: 3404
Location: stömsund/jämtland

PostPosted: Sun Oct 05, 2003 17:40 pm    Post subject: Reply with quote

admins vet om nysläpet och det är under bedömning vad jag har hör (deta är ryckten helt igenom).
det har varit prat om att det är något mingel med CD och AMX men det tycker jag låter otroligt med tankte på att AMX är bästa server versionen men åter igen ryckten.


men jag håller med dig att ett anti cheat system eller någon form av control av vilka som komer in på servrarna behövs...... mortal har lovat att ett sådant system är under utvekling men han gör det ju på fritid så vi ska nog inte stresa han så mycket.
men än så länge får vi hjälpas åt med att jaga cheters/lamer tilsamans med alla andra goda maffianisterna.
Back to top
View user's profile Send private message
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Mon Oct 06, 2003 7:59 am    Post subject: Reply with quote

Den nya versionen tar inte så mycket cheat, utan de har bara inriktat sig på att få det att fungera med Steam.
Nästa version skulle jag tro kommer att vara nyttigare.
Skulle tro att något sådant ligger bakom.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Swedish maffia servers All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies